Arkistot: Cases

This is the example custom post type

KL-Varaosat

”KL-Varaosat on autovaraosakaupan ammattilainen, ja ehdoton vahvuutemme on Mercedes-Benz-, BMW-, Audi- ja Volvo- osaaminen. Yhtiö on perustettu 1979 ja tällä hetkellä meillä on seitsemän toimipaikkaa: Tampere, Jyväskylä, Rovaniemi, Turku, Vantaa, Espoo ja Lahti.

Yhteistyö Nordic Telecom Oy:n kanssa alkoi 2018-2019 vaihteessa, jolloin otimme käyttöön NTC-puhelunhallintaratkaisun. NTC nousi vaihtoehtona ykköseksi, koska se erottautui jo tarjousvaiheessa selkeäksi ja luottamusta herättäväksi. Saimme vaikutelman, että luvattiin se ja vain se, mitä pystytään pitämään, eikä menty tuote vaan asiakkaan tarpeet edellä. Tämä oli tärkeää, sillä asiakaspalvelun järjestelmän valinnassa ja käyttöönotossa on voitava luottaa täysin järjestelmästä kerrottuihin ominaisuuksiin ja niiden sopivuuteen sen tukeman toiminnan kanssa.

Koko projekti esiselvityksestä käyttöönottoon ja uusien toimipisteiden perustamiseen on sujunut kiitettävästi.”

Juha Kivinen
Toimitusjohtaja

Autohuolto Villanen

Olemme auton huolto- ja korjaamopalveluita tarjoava yritys Salossa. Kuulumme Autoasi korjaamo-ketjuun.

Autoasi-ketjuun kuuluvat huoltokorjaamot tarjoavat varteenotettavan vaihtoehdon merkkikorjaamoille, olipa auto sitten takuuikäinen tai vanhempi.

Meiltä saat autollesi huolto- ja korjaamopalvelut ammattitaidolla kilpailukykyisin hinnoin.

Vuodesta 2016 on meillä ollut käytössä NTC porttaali, asiakkaamme on kiitellyt palvelua. Kun asiakas on soittanut meille ja saa viestin että olemme vastaanottaneet puhelun, ei hänen tarvitse enää uudelleen yrittää vaan me soitamme takaisin. Portaali helpottaa päivittäistä puhelu ruuhkaa, ja pysymme ajanhermolla mitkä puhelut tulee vielä hoitaa.

Eläinlääkärikeskus Valpas

Eläinlääkärikeskus Valpas on kolmen eläinlääkärin keväällä 2018 perustama pieneläinklinikka, jossa työskentelee yrittäjien lisäksi neljäs eläinlääkäri ja kuusi klinikkaeläinhoitajaa. Meri-Lapin alueelta puuttui hyvinvarusteltu, laajempaa palvelua tarjoava pieneläinklinikka, joten vastasimme huutoon. Teemme koirien ja kissojen sekä pienempien lemmikkieläinten terveydenhuoltoa ja autamme äkillisen sairastumisen sattuessa. Erityisiä osaamisalojamme ovat hammashoidot, sisätaudit, pehmytosakirurgia ja käytösongelmat.

Puhelintyötä on klinikallamme paljon; puhelimen kautta asiakkaat saavat ajanvarausten lisäksi monenlaista neuvontaa ja lisätietoa. Sekä puhelinliikenteen ruuhkaisuus, että potilastyön kiireisyys on hankalasti ennakoitavissa; puheluiden määrä vaihtelee suuresti päivien välillä ja päivien sisälläkin, ja potilastyössä esim. akuutin potilaan saapuminen keskelle päivää voi sekoittaa aikataulut yhtäkkiä.

Käytössämme on NTC:n Smart Callback -takaisinsoittopalvelu, joka on selkeyttänyt ja tehostanut puhelinpalveluamme selvästi. Asiakkaiden ei tarvitse soitella linjan ruuhkautuessa uudestaan ja uudestaan, vaan voivat jättää soittopyynnön. Puhelinruuhkaa on myös tehokkaampi purkaa, kun työtä voi tehdä useampi henkilö yhtä aikaa aina sopivan hetken tullessa. Palvelu on ollut helppo ottaa käyttöön ja asiakaspalvelu ystävällistä ja helposti saatavilla. Sekä henkilökuntamme että asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä palveluun.

Hanna Välitalo
eläinlääkäri, yrittäjä
Eläinlääkärikeskus Valpas

Radio Helsinki

Radio Helsinki on hyödyntänyt vuodesta 2019 lähtien NTC Smart Channels palvelua osana luovia kampanjaratkaisuja sekä myös suoraan kohderyhmältä osallistettavan palautteen keräämiseen. Käyttötapamme on ollut palvelun normaalia käyttötarkoitustaan ajatellen uniikki, kun radiokanavamme pystyy keräämään kuulijoilta aitoa palautetta ja heidän ääni saadaan kuuluviin radio-ohjelmien lähetysvirrassa.

Kuuntelijoiden puhelut saadaan helposti käsiteltyä, kun tuleviin puheluihin ei tarvitse olla jatkuvasti henkilökuntaa vastaamassa ja kuulijamme voivat jättää kilpailuosallistumisensa suoraan puhelimitse NTC palveluun. Asiakaskontaktit käsitellään NTC Smart Channels palvelun kautta ja jokaisesta kuuntelijakontaktista on saatavissa tarkat tiedot.

Palvelu vapauttaa konkreettisesti henkilöstöä muihin toimituksellisiin tehtäviin radiokanavalla. Kuuntelijoille voidaan antaa helposti esim. kampanjakohtaista tietoa ääni- ja sms-viestillä. Palvelusta lähtevää viestintää ja toimintaa hallitaan helposti palvelun pääkäyttäjäpaneelin kautta. NTC palvelusta saa myös kattavan raportoinnin ja seurannan, jolla voidaan seurata vaikkapa kampanjakohtaisia kontakteja ja yhteydenottojen merkityksiä.

NTC:n työryhmä on tuonut projektien kaikkiin vaiheisiin joustavan, asiantuntevan ja ystävällisen palvelun, jossa meitä on autettu parhaan lopputuloksen löytämiseksi.

Tommi Partanen
Creative Sales Director
Radio Helsinki

MR-Auto Ky

MR-Auto on vuodesta 2004 lähtien Nastolassa Tiilitiellä toiminut autokorjaamo. Olemme Volkswagen-yhteistyökorjaamo ja olemme erikoistuneet VAG-konsernin merkkeihin (Audi, Volkswagen, Seat ja Skoda), mutta korjaamme ja huollamme kaikki merkit ammattitaidolla. Meiltä löytyy viisi nosturipaikkaa.

Autokorjaamomme kuuluu valtakunnalliseen Autonomi-ketjuun, mikä takaa huoltoihimme ja korjauksiimme erittäin nykyaikaiset testauslaitteet ja työkalut. Käytössämme on muun muassa viimeisin Boschin testaustekniikka uusine ohjelmistoineen.

Autonomi-ketjuun kuuluu yli sata itsenäistä korjaamoa eri puolilta Suomea ja ne tarjoavat hyvän vaihtoehdon merkkikorjaamoille oli kyseessä sitten takuuikäinen tai vanhempi auto. Meillä saat asiantuntevan ja ystävällisen palvelun lisäksi autosi työlle ja osille kahden vuoden takuun.

Asiakkaamme ovat oppineet luottamaan ääni- ja tekstiviestiin, jossa lupaamme soittaa takaisin. Kun NTC palvelua käytetään oikein se tuo lisää asiakkuuksia, rahaa ja asiakkaiden tavoitettavuus on parantunut huomattavasti. Asiakkailtamme saatu palaute on ollut positiivista. Suosittelen!

Mikko Rämö
MR Auto

Pekant Oy

Pekant Oy on raskaan kaluston raudanluja ammattilainen. Pekant työllistää Oulussa noin 30 alan ammattilaista ja tarjoaa asiakkailleen raskaan kaluston huollot, korjaukset, katsastuspalvelun sekä varaosat. Valttinamme on luotettava ja asiakaslähtöinen palvelu sekä paljon kiitosta kerännyt laaja aukiolo: olemme avoinna arkisin klo 06.00 – 22.00 ja lauantaisin klo 08.00 – 16.00. Pekant on osa valtakunnallista Raskassarja-ketjua.

Otimme käyttöön NTC:n takaisinsoittopalvelun syksyllä 2019. Käytämme Vitec Softwaren Autofutur -toiminnanohjausjärjestelmää ja NTC:n takaisinsoittopalvelu oli mahdollista integroida suoraan tähän järjestelmään. Koska ohjelmat keskustelevat keskenään ja ylivuotopuhelut näkyvät suoraan Autofuturista, ylimääräisiä sovelluksia tai erillisiä sivustoja ei tarvita ja näin ollen käyttö on jouhevaa ja helppoa.

Käyttöönottoprosessi oli kokonaisuudessaan helppo ja jouheva.

Leo Juutinen
Toimitusjohtaja
Pekant Oy

Autopalvelu Höglund Oy

Autopalvelu Höglund Oy on täyden palvelun autokorjaamo, joka on palvellut asiakkaita Kirkkonummella ja lähialueilla jo lähes 20 vuotta. Kuulumme Autoasi- ketjuun ja teemme auton korjauksia ja huoltoja kaikkiin merkkeihin. Meillä on myös laaja sijaisautopalvelu sekä pakettiautojen vuokraus.

NTC Portaali on ollut meillä kovassa käytössä jo yli 5 vuotta. Portaali varmistaa, ettei yksikään asiakas jää vaille palvelua. Se on helppo käyttää ja siinä pysyy selkeästi puhelut järjestyksessä, jotta pysytään ajan tasalla, kenelle on soitettu takaisin ja kenelle ei. Portaalista saamme helposti kiinni myös asiakkaat, jotka ovat soittaneet aukioloajan ulkopuolella.

VST-Huolto

VST-Huolto on Tampereen Linnainmaalla toimiva nopeasti kasvanut monimerkkiautokorjaamo. Huollamme ja korjaamme kaiken merkkisiä ja mallisia autoja vahvalla ammattitaidolla ja hyvällä asiakaspalveluhengellä. Meiltä löytyy myös kaikki henkilö- ja pakettiautojen rengaspalvelut ja rengasmyynti First Stop Linnainmaa nimen alta.

Asiakaspalvelumme ruuhkautuu helposti asiakkaiden tavoitellessa meitä usean eri kanavan kautta. Paikanpäällä palveltavien asiakkaiden lisäksi huollolla ja rengaspalvelulla on omat puhelinnumerot, sekä web-lomake VST-Huollon sekä First Stop suomen verkkosivuilla. Tämän takia ohimenevien puheluiden määrä on ruuhka aikana suuri emmekä ehtineet vastaamaan asiakkaidemme kysyntään tarvittavan nopeassa ajassa, puhumattakaan renkaanvaihtosesongista jolloin ohimeneviä puheluita oli päivässä parhaillaan satoja.

Tähän löysimme ratkaisun NTC:n monikanavapalvelusta. Yhdessä selainkäyttöliittymässä helposti ja nopeasti hallittavissa Web-lomakkeet ja sähköpostit, joihin vastaus onnistuu sujuvasti viestiketju- mallisesti. NTC Smart Callback palvelu takaa, että jokaiseen ohivuotavaan puheluun voidaan soittaa takaisin ja lähettää sms-viesti tarvittaessa. Ohivuotavat puhelut kerääntyvät listaksi ja sieltä asiakaspalvelijamme voivat helposti merkata ja ottaa ohivuotaneen puhelun omaan käsittelyyn, jonka ansiosta toinen asiakaspalvelija huomaa, että kyseinen asiakas on jo huomioitu ja täten varmistaa, että asiakas saa haluamansa palvelun.

NTC:n monikanavapalvelu ja Smart Callback on mahdollistanut meiltä tarvittavan nopean asiaan palaamisen, että asiakkaamme pysyvät tyytyväisinä ja moni asiakas on kehunut nykyistä käytäntöämme palata aina asiaan. Voimme vahvasti suositella NTC:n palveluita, jotka voi räätälöidä yrityksen tarpeisiin nähden.

VST-Huolto / First Stop Linnainmaa

Mosku & Myry – eläinlääkäriasema

Eläinlääkäriasema Mosku ja Myry perustettiin vuonna 2019 Sodankylään. Olemme Suomen pohjoisin yksityinen eläinlääkäriasema ja tarjoamme monipuoliset eläinlääkäripalvelut täydentämään Lapin harvaa kunnaneläinlääkäriverkostoa. Erityisiä osaamisalueitamme ovat pieneläinten hammashoidot, pehmytosakirurgia sekä lisääntymistiede. Lisäksi tarjoamme liikkuvan röntgenpalvelun kaikenlaisille eläimille. Ajanvarauspotilaiden lisäksi hoidamme paljon akuutteja lähetepotilaita, joten arkemme on ajoittain hyvinkin ennalta-arvaamatonta.

Työtiimimme on pieni, mutta tehokas: toimintamme pyörii yhden eläinlääkärin ja 1-2 eläintenhoitajan voimin. Pienessä porukassa ja hektisessä työtahdissa on tärkeää, että hommat hoituvat tehokkaasti. Tavoitettavuus on meille erityisen tärkeää, ja siksi halusimme puhelinrumban tueksi helppokäyttöisen takaisinsoittojärjestelmän. NTC Smart Channels on lunastanut lupauksensa alusta asti. Asiakkaat arvostavat takaisinsoittopalvelua ja soittopyyntömahdollisuutta myös aukioloaikojemme ulkopuolella. Käytämme sekä tietokone- että mobiilisovellusta, joista jälkimmäinen taipuu ketterästi myös liikkuvaan praktiikkaan. Sujuvasti toimivat sovellukset auttavat meitä täyttämään palvelulupauksemme päivittäin.

NTC:n asiakaspalvelu on laadukasta ja nopeaa. Voimme lämpimästi suositella palvelua muidenkin kiireisten yritysten arkea sujuvoittamaan!

Aino-Maija Laitinen
Toimitusjohtaja, Eläinlääkäriasema Mosku ja Myry Oy

Seinäjoen Autokaari Oy – NTC Smart Callback

Seinäjoen Autokaaren Huolto- ja varaosapalveluissa on käytössä NTC Smart Callback puhelujen takaisinsoittojärjestelmä, joka on toiminut meillä todella hienosti. Meidän huollon puhelinpalveluissa on yleensä eniten ruuhkaa aamuisin ja puolenpäivän aikaan, jolloin kaikki asiakaspalvelijat saattavat olla samaan aikaan varattuina.

Smart Callback- järjestelmä tallentaa asiakkaan yhteydenottopyynnön ja soittoajan, joka on todella helposti nähtävillä meidän kaikkien asiakaspalvelussa työskentelevien henkilöiden työpäätteillä, ja näin ollen saamme helposti hoidettua takaisinsoitot asiakkaillemme ja varmistettua yhteydenpidon.

Järjestelmä on todella hyvä ruuhka-aikana, jolloin varattuna oleva asiakaspalvelija saa hoidettua keskeneräisen työnsä loppuun, vaikka joku toinen asiakas ottaisi yhteyttä samanaikaisesti. Olemme saaneet paljon positiivista palautetta Smart Callback- järjestelmän toiminnasta. Järjestelmä on selkeä, ja helppokäyttöinen ja voin suositella tätä järjestelmää kaikille, jolla on ajoittain ruuhkaa puhelinpalveluissa.

Petri Juntunen
Jälkimarkkinointi – Huoltopäällikkö