Auto-Muovi

Meille Auto-Muoviin otettiin NTC- järjestelmä käyttöön, jotta puheluita ei mene ohi sekä asiakkaat saavat palvelua myös aukioloaikojen ulkopuolella. Mielestämme asiakkaalle tulee jäädä soittaessa tunne, vaikka ei ehditä vastata, että hänet on huomioitu ja hän tietää soittaneensa oikeaan paikkaan. Aukiolon ulkopuolella hän saa viestin, miten toimia, kun on tuomassa autoa meille. Tämä varmasti lisää tunnetta, että palvellaan.

Samoin ei tarvitse kysellä muilta, onko joku soittanut takaisin tai vastannut puheluun, kun järjestelmästä voidaan katsoa se suoraan ja merkata mitä on tehty. Tämä vähentää turhia takaisinsoittoja sekä nopeuttaa asiakaspalvelua. Lisäksi jokainen näkee omat asiakkaat eikä tule sähläystä.

Raportointi on kätevä tapa katsoa ajat, jolloin pitää olla enemmän henkilökuntaa paikalla puhelimen ääressä tai kuinka paljon niitä puheluita oikein tulee. Ei olla pelkän mututuntuman varassa. Tämä osaltaan auttaa huomaamaan, mitä numeroita soitot kuormittavat ja saadaan nopeasti työmäärää jaettua. Turhat palvelunumerot voidaan poistaa, kun huomataan, ettei niihin tulekaan puheluita, vaikka olemme niin luulleet.

NTC- järjestelmä parantaa asiakaspalvelua ja toimii erittäin hyvin ruuhkatilanteissa. Työnjohdolle se antaa lisää työkaluja järjestellä vuoroja sekä havaita puutteet. Järjestelmä ei korvaa hyvää asiakaspalvelua, mutta on parantava osa sitä.