Auto-Suni

Auto-Suni on Lappeenrannassa, Imatralla, Kotkassa ja Kouvolassa toimiva autoliike. Myymme viittä automerkkiä ja olemme kuuden merkin valtuutettu huoltoliike. Vuosittain myymme lähes 4 000 autoa ja joka neljäs uusi auto toimialueellamme on myymämme. Huoltotapahtumia on vuosittain noin 30 000. 

Vuotuisten asiakaskohtaamisten määrä on siis melkoinen. Merkittävä osa huollon asiakkaista ottaa meihin yhteyttä puhelimitse. Emme aina ehdi vastaamaan saapuviin puheluihin. Erityisesti renkaanvaihtosesonkien aikana puheluita tulee paljon enemmän kuin mihin pystymme vastaamaan. Käytännössä menetetty puhelu on menetetty – tai ainakin tyytymätön – asiakas. Halusimme parantaa tavoitettavuuttamme edullisella ja helppokäyttöisellä ratkaisulla, joten päädyimme ottamaan käyttöön NTC:n takaisinsoittopalvelun.

Vastaamattomat puhelut ylivuotavat NTC:n numeroihin jossa on tiedotteet puhelun rekisteröitymisestä. Saapuneet puhelut näkyvät listalla, josta nopein työntekijä poimii puhelun ja soittaa takaisin. Jos käyttäjä on kirjautunut palveluun puhelimella, järjestelmä merkitsee soitetut puhelut hoidetuksi automaattisesti. Hoidettuun puheluun merkitään, johtiko puhelu tilaukseen, joten voimme seurata hoidettujen puheluiden konversiota liikevaihdoksi.

NTC:n takaisinsoittopalvelu vastasi tarpeisiimme mainosti. Palvelun selainkäyttöliittymä on selkeä, helppokäyttöinen ja toimii hyvin myös puhelimella. Palvelun lämpömittarityyppisiltä raporteilta näkee tilannekuvan nopeasti ja raportteja saa ajettua myös Exceliin tarkempaa tarkastelua varten. NTC:n oma asiakaspalvelu on vastannut tukipyyntöihimme nopeasti.

NTC:n palvelu on antanut meille hyvät eväät parantaa tavoitettavuutta sekä tulosta, joten olemme olleet NTC:hen tyytyväisiä ja voimme suositella takaisinsoittopalvelun käyttöä muillekin.