Bodium

Bodiumilla on käytössä NTC Smart Callback –ratkaisu

Bodium Jyväskylän Fysioterapialla NTC portaali/takaisinsoittopalvelu on toiminut erinomaisesti. Parasta on ollut asiakkailta tullut positiivinen palaute sekä toimistossa työskentelevän asiakaspalvelijan työn rauhoittuminen, kun palveltavana ovat myös asiakaspalveluluukulle tulevat asiakkaat.

Klinikalle soittavat asiakkaat ovat kiitelleet sitä, että saavat heti vastauksen puheluunsa eikä tarvitse jäädä odottamaan linjoille kuuntelemaan musiikkia määräämättömäksi ajaksi. Takaisinsoittopalvelun viesti lupaa soittaa takaisin ja kun olemme sen tosiaan tehneet, niin palaute on ollut hyvää.

Asiakaspalvelijan työ rauhoittuu, kun hän voi ottaa palvelutapahtumat siinä järjestyksessä kuin kontakteja tulee joko asiakaspalveluluukulle tai puhelimitse tai johonkin muuhun akuuttiin asiakaspalvelutehtävään. Portaalin näytöltä näkee vastaamattomien puhelujen järjestyksen ja myös sen, onko takaisinsoitetuilla puheluilla onnistuttu saamaan aikaiseksi ”kauppa”.

Soittamattomien puheluiden jonon kasvettua yksittäisellä klinikalla liian pitkäksi, on call center voinut nähdä tilanteen ja ryhtyä avuksi puheluiden purkamisessa. Järjestelmään on voinut ”lukko auki” -kuvalla merkitä, onko ko. puhelu jo otettu haltuun ja kirjata kuitatuksi. Visuaalinen näkymä on erittäin selkeä.

Teija Hurtta, palvelupäällikkö Bodium Jyväskylän Fysioterapia
Tiina Leppänen, toimistosihteeri Bodium Jyväskylän Fysioterapia