Seinäjoen Autokaari Oy – NTC Smart Callback

Seinäjoen Autokaaren Huolto- ja varaosapalveluissa on käytössä NTC Smart Callback puhelujen takaisinsoittojärjestelmä, joka on toiminut meillä todella hienosti. Meidän huollon puhelinpalveluissa on yleensä eniten ruuhkaa aamuisin ja puolenpäivän aikaan, jolloin kaikki asiakaspalvelijat saattavat olla samaan aikaan varattuina.

Smart Callback- järjestelmä tallentaa asiakkaan yhteydenottopyynnön ja soittoajan, joka on todella helposti nähtävillä meidän kaikkien asiakaspalvelussa työskentelevien henkilöiden työpäätteillä, ja näin ollen saamme helposti hoidettua takaisinsoitot asiakkaillemme ja varmistettua yhteydenpidon.

Järjestelmä on todella hyvä ruuhka-aikana, jolloin varattuna oleva asiakaspalvelija saa hoidettua keskeneräisen työnsä loppuun, vaikka joku toinen asiakas ottaisi yhteyttä samanaikaisesti. Olemme saaneet paljon positiivista palautetta Smart Callback- järjestelmän toiminnasta. Järjestelmä on selkeä, ja helppokäyttöinen ja voin suositella tätä järjestelmää kaikille, jolla on ajoittain ruuhkaa puhelinpalveluissa.

Petri Juntunen
Jälkimarkkinointi – Huoltopäällikkö