100 % tavoitettavuus ja tyytyväisemmät asiakkaat

nordictelecom-frontpage-icons-1Usein jopa 20 – 30 % asiakkaiden yhteydenotoista jää joko kokonaan hoitamatta tai ne hoidetaan liian myöhään. NTC palvelun avulla varmistat hyvän asiakaspalvelun ja yhteydenottojen nopean käsittelyn.
nordictelecom-frontpage-icons-2Erityisesti B2C-aloilla asiakasyhteydenottojen ripeä hoitaminen kasvattaa myyntiä keskimäärin 10 – 20%. Lisäksi positiivinen asiakaskokemus kasvaa varmasti.
nordictelecom-frontpage-icons-3NTC palvelu on pilvipohjainen. Tämä tarkoittaa helppoa, luotettavaa ja nopeaa käyttöönottoa olemassa olevaan ICT-ympäristöön ilman isoja alkuinvestointeja, Palvelun käyttöönotto ei vaadi uusia laitteistoja tai ohjelmisto asennuksia,

 

> Meidän ratkaisumme

Asiakkaat ja yhteistyökumppanit

na%cc%88ytto%cc%88kuva-2016-12-18-kello-17-21-55

Mitä muut sanovat meistä?

  • Käyttöönotto oli todella helppoa, eikä mitään asennuksia tarvittu. NTC:n ratkaisu on nyt käytössä kaikilla 40:llä palveluasemallamme parantamassa asiakaspalvelua ja tukemassa myyntiä.
    - Maajohtaja, johtava autonvuokrausalan yritys
  • Olemme saaneet paljon positiivista palautetta asiakkailtamme koskien NTC:n palveluja. Myös henkilökuntamme on tyytyväinen, sillä ratkaisu auttaa selviämään ruuhkpiikeistä pienemmällä stressillä.
    - Asiakaspalvelupäällikkö, yksityinen sairaalaketju
  • Liiketoiminnan tarpeet ohjaavat ostopäätöksiä ja meidän tulisi keskustella enemmän liiketoimintahyödyistä ja vähemmän teknologiasta. NTC Takaisinsoitto -palvelu tekee juuri sen ja ohjaa asiakkaan kanssa käytävää keskustelua luonnollisesti bisneksen suuntaan.
    - Myyntijohtaja, kansainvälinen tietotekniikkayritys