NTC toimii nyt myös rinnakkaisisissa digikanavissa

Yrityksillä ja yhteisöillä on nyt entistä suurempi tarve seurata yhtäaikaisesti useampaa eri digitaalista kanavaa, koska kilpailutilanne muuttaa asiakaspalvelun merkitystä. Asiakaspalvelun on tärkeää reagoida ketterästi asiakkaiden palvelupyyntöihin, toisinaan viestit saattavat jäädä irrallisiksi tai täysin hoitamatta. Tarve kehittää asiakasviestintää monessa yhdenaikaisessa kanavassa (puhelut, sähköpostit ja web -lomakkeet) on yleistymässä.

NTC on kehittänyt ratkaisun palvelemaan monesta eri kanavasta tulevien viestien vastaanottoa, hoitamista ja seurantaa. Jos asiakas soittaa, eikä puheluun vastata, poimii järjestelmä vastaamattomat puhelut jatkokäsittelyyn. Jos kyseessä on sähköposti tai web-lomake, sekin poimitaan samaan käsittelykanavaan. Tämä helpottaa asiakkaiden palvelua, sillä yksi yhteydenotto riittää. Sujuvampi palvelu on parantanut asiakaskokemusta sekä lisännyt käyttäjäyritystemme myyntiä.

Käyttäjäyrityksemme voivat nyt NTC:n kehittämällä lisäominaisuudella hoitaa yhteydenottoja useasta eri asiakaskanavasta. Asiantuntijoiden työskentely on sujuvaa, kun kaikki yhteydenotot löytyvät samasta näkymästä (käyttöliittymä, portaali). Samalla käyttäjäyritykset saavat kattavat raportit liiketoimintansa kehittämistä ja palvelun laadunvarmistamista varten.

Palvelua pilotoidaan testiasiakkaidemme kanssa ja käyttäjien kokemukset ovat olennainen osa lopullista ratkaisua. Monikanavainen palvelu, ”kanavakaappari”, on tarkoitus lanseerata laajempaan käyttöön ensi vuoden alkupuolella. Kiinnostuneet voivat jättää yhteydenottopyynnön osoitteeseen myynti@nordictelecom.fi