Asiakkaasi palvelun ketteröittäminen

Palvelumme avulla yritys saa haltuunsa vastaamatta jääneet puhelut ja chatit sekä asiakkaiden lähettämät sähköpostit ja web-lomakkeet.

Ratkaisumme rekisteröi asiakkaiden yhteydenotot ja antaa henkilöstölle helppokäyttöiset työkalut palvelutilanteen helpottamiseksi. Yritys saa raportit toimenpiteistä, yhteydenottojen kaupallisuudesta sekä toiminnan tehokkuudesta.
Palvelumme ei vaadi lisäinvestointeja tai lisälaitehankintoja. Se toimii kaikissa nykyaikaisissa IT- ja puhelinjärjestelmissä. Se toimii myös kaikilla nykyaikaisilla mobiili- ja tablettilaitteilla sekä tietokoneilla. Palvelu on riippumaton paikallisesta operaattorista eikä vaadi liittymien vaihtoja.

NTC Monikanavapalvelu

Monikanavapalvelu asiakasrajapintaan

  • Mittaa vastaamattomat asiakkaiden yhteydenotot, kuten puhelut, sähköpostit, web-lomakkeet tai chatit
  • Poimii yhteydenotot samaan näkymään ja helpottaa aikajanatoiminteen avulla näkemään ketterästi esim. sähköpostien sisäisen käsittelytilanteen
  • Helppo graafinen, selainpohjainen käyttöliittymä
  • Manuaalinen kuittaus
  • Onnistumisen/kaupallisuuden mittaaminen
  • Puheviestin tallennus/kuunteleminen
  • Vastaamattoman yhteydenoton varaaminen
  • Vastaus klikkauksella
  • Integraatiot asiakastietojärjestelmiin
  • Manuaalinen lisätietojen syöttäminen
  • Vastaamattoman puhelun siirto oikealle ryhmälle/henkilölle
  • Lisätietokenttä
  • IVR ääniohjausvalikot esim. sesonkiajan toteutuksiin
  • Aikaohjaukset yrityksen palveluaikojen mukaisesti
  • Erilaisten käyttäjätasojen määrittelyt
  • Personoitu vastausviesti
  • Vastaamattomat puhelut sähköpostiin
  • Asiakaskontaktien priorisointi

Asiakkaasi parempi sitouttaminen

  • Personoitu SMS-viesti ryhmä- tai toimipistetasolla
  • Automaattinen ja manuaalinen SMS-lähetys soittajalle
  • Valmiit viestipohjat
  • SMS-nimitunniste
  • Massaviestilähetys määrätyille kohderyhmille

Helposti käyttöönotettava pilvipalvelu

  • Ei laitteisto/ohjelmistoasennuksia tai -hankintoja
  • Operaattoririippumaton
  • Alustariippumaton (PC, MAC, Linux, tablet, mobiili)
  • API-rajapinta

Raportointi toiminnan kehittämiseksi

  • Reaaliaikainen yhteydenottojen lista
  • Graafinen historiatietojen raportointi käsittelyajoista, ruuhkapiikeistä, kaupallisuudesta, vasteajoista yms. yritys-, toimipiste- sekä käyttäjätasolla
  • Toistuvien soittokertojen tunnistus, asiakasviestinnän aikajanatoiminto
  • THL:n hyväksymät raportit
  • Ajastetut excel -raportit sähköposteihin

NTC Puhelunhallinta

Jos päähaasteesi on puhelunhallinnassa, saattaa ratkaisumme olla hyvin suoraviivainen. Parasta on kuitenkin aina, että puheluun vastataan viipymättä. Aina tämä ei ole mahdollista, sillä joskus liikenne ruuhkautuu tai tiskillä saattaa olla myös jonoa, tai yksittäisen asiakkaan palvelutilanne on kesken.
Mutta mitä ruuhkautuminen aiheuttaa yrityksessä? Ehkä asiakas ei tiedä yrityksesi olevan auki ja kääntyy kilpailijan puoleen?

NTC Massaviestipalvelu

Kehitimme asiakkaidemme pyynnöstä erillisen palvelun, jolla voidaan hallita tekstiviestejä kokonaisuutena. Helppokäyttöisen työkalun avulla voidaan lähettää kohdistettuja ja personoituja tekstiviestejä, esim. asiakkaiden informointiin poikkeustilanteissa, kampanjatiedottamiseen tai sovittujen asioiden vahvistamiseen (ajanvaraus)

Paranna palvelutasoasi jo tänään.

Palvelumme ei vaadi muutoksia puhelinnumeroihin tai operaattorisopimuksiin.