Palvelumme 24/7/365

Palvelumme kokoaa yrityksen asiakkaiden lähettämät sähköpostit ja web-lomakkeet sekä vastaamatta jääneet puhelut ja chatit yhteen hallintanäkymään.

Hyödyt liiketoiminnalle

Paranna myyntimahdollisuuksia

Oikea-aikaisella, asiantuntevalla palvelulla ja ja asiakkaiden tyytyväisyydellä on merkitystä yrityksen taloudelliseen menestykseen.

Palvelumme helpottaa erottumaan positiivisesti kilpailijoista. Tarjolla on myös API-rajapinta mahdollisten muiden järjestelmien integrointiin.

Pienennä kuluja

Uusien työntekijöiden palkkaaminen on aina resursseja vaativa prosessi. Palkkaamisen sijasta voit automatisoida ja parantaa jo olevaa palvelukykyäsi 24/7 – maksat ainoastaan niistä ominaisuuksista, joita todellisuudessa käytät.

Emme vaadi pitkäkestoisia tai määräaikaisia sopimuksia, eikä käyttäjien tarvitse sijoittaa uusiin laitteistoihin tai erillisiin ohjelmistoihin. Voit valita tarvitsemasi toiminnot pilvessä olevasta palveluistamme.

Optimoi ja kehitä

Asiantuntija voi hoitaa asiakkaiden palvelua ammattimaisesti. Palvelumme avulla voit helposti tasata työkuormaa tai vaikkapa kehittää motivoivan palkitsemisjärjestelmän.

Palvelu mahdollistaa reaaliaikaisen seurannan, joten sen avulla voidaan mitata ja kehittää toimintaa.

Hallitse elinkaarta

Kaikilla teknologia- tai laitevalmistajiin sidotuilla ratkaisuilla on yhteinen haaste: jossain vaiheessa teknologia tulee elinkaarensa päähän. NTC:n pilvipalvelun avulla voit olla varma siitä, että sinulla on aina käytössäsi haluamasi toimittajat ja teknologiat, sillä palvelumme on muista alustoista riippumaton.

Ominaisuudet

  • Palvelu poimii asiakkaiden vastaamattomat puhelut sekä heidän lähettämänsä sähköpostit, weblomakkeet ja chatit.
  • Käsittely helpottuu, kun kaikki yhteydenotot ovat samassa näytössä.
  • Paikka ja laitteistoriippumaton palvelu
  • Personoidut viestit
  • Yhteydenottojen siirto oikealle asiantuntijalle
  • Puheviestin tallennus
  • Reaaliaikainen raportointi mittaa onnistumista/kaupallisuutta
  • Raporttien vienti excel-tiedostoon
  • Asiakasyhteydenottojen priorisointi
  • Älykkäät valikot kartoittavat asiakastarpeita mm. sesonkitoteutuksin
  • Älykkäät aikaohjaukset yrityksen tarpeiden mukaisesti 24/7 (päivystys/suljettu).
  • Erilaisten käyttäjätasojen määrittely
  • Soittajan tiedot tarvittaessa näkyviin
  • integraatiot muihin asiakastietojärjestelmiin (API)

Jonotus on historiaa ja asiakaskokemus uudella tasolla

Kohdistettuja ja personoituja tekstiviestejä helposti ja tehokkaasti


Palvelu kehittyy asiakkaita kuunnellen. Mittaamme hyötyjä ja käyttäjien tyytyväisyyttä.

Annamme palvelustamme 100% tyytyväisyystakuun.