NORDIC TELECOM OY LYHYESTI

Toimintamme alkoi nykymuotoisena vuonna 2012 kahden miehen yrityksenä. Iso idea oli, että asiakkailla ei ole aikaa jonottaa saadakseen palvelua. Aluksi vastaamattomien puhelujen numerot lähetettiin sähköpostilla. Asiakastoiveesta kehitettiin kuitenkin nopeasti web-portaali, josta vastaamattomat puhelut löytyivät yhdellä silmäyksellä. Nyt palvelua on kehitetty kattamaan myös muita kanavavaihtoehtoja, kuten sähköposteja ja web-lomakkeita.

Kansainvälinen liiketoiminta käynnistyi jo seuraavan vuonna naapurimaan Viron avauksella. Tällä hetkellä myös Espanjassa, Ruotsissa ja Saksassa käytetään Suomessa kehitettyä ratkaisuamme.

Asiakasyrityksemme kasvattavat arvoaan tarjoamalla paremman asiakaspalvelukokemuksen. Yritykset saavat paremmin haltuunsa ruuhkahuiput ja varmistavat, että kaikki asiakkaat saavat asiantuntevaa palvelua. Raporttien avulla voidaan selvittää mm. lisämyynnin eli kaupallisuuden arvo. Asiakaspalvelu tehostuu ja asiakastyytyväisyys lisääntyy, jolloin lisämyyntimahdollisuudet moninkertaistuvat. Palautteen perusteella asiakkaamme ovat parantaneet asiakastyytyväisyyttään ja lisänneet myyntiään palvelun käytön myötä. Kyseessä on todellinen suomalainen palveluinnovaatio.

Tulevaisuus

Viiden vuoden aikana asiakasmäärämme on kasvanut ja nyt meitä nordictelecomlaisia on 11 helpottamassa asiakkaidemme tavoitettavuutta ja varmistamassa parempaa palvelua heidän omille asiakkailleen.

Tulevaisuus näyttää lupaavalta. Maailma muuttuu yhä enemmän palveluyhteiskunnaksi ja asiakaskokemuksen arvo on entistä kallisarvoisempaa. Toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen uskoo tekoälyratkaisujen muokkaavan asiakaspalvelustandardia tehokkaammaksi sekä asiakkaita palvelevammaksi. Nykyisessä palveluyhteiskunnassa ihmiset vaativat paikallista ja asiantuntevaa palvelua.

Tekoäly valtaa käyttäjäkokemusta ja tuo paljon uusia mahdollisuuksia entistä parempaan asiakaspalvelukokemukseen niin asiakaspalvelussa työskenteleville kuin asiakaspalvelussa asioiville kontaktikanavasta riippumatta.

Käyntiosoite

Nordic TeleCom Oy
Hämeentie 155 B (4. krs)
00560 Helsinki

Vaihde
Puh: +358 9 4242 7400

Myynti
Sähköposti: myynti@nordictelecom.fi
Puh:+358 9 4242 7401

Tuki
Sähköposti: aspa@nordictelecom.fi
Puh: +358 9 4242 7400

Paperilaskut
Nordic Telecom Oy
Hämeentie 155 B
FI – 00560 HELSINKI

Laskut PDF-muodossa
finance@nordictelecom.fi

Y-tunnus 2276779-8