NORDIC TELECOM OY LYHYESTI

Toimintamme alkoi nykymuotoisena vuonna 2012 kahden miehen yrityksenä. Iso idea oli, että ihmisillä ei ole aikaa jonottaa saadakseen palvelua. Aluksi vastaamattomien puhelujen numerot lähetettiin sähköpostilla. Asiakastoiveesta kehitettiin kuitenkin nopeasti web-portaali, josta vastaamattomat puhelut löytyivät yhdellä silmäyksellä. Sittemmin palvelua on kehitetty kattamaan eri segmenttien tarpeita.

Kansainvälinen liiketoiminta käynnistyi jo seuraavan vuonna naapurimaan Viron avauksella. Tällä hetkellä myös Espanjassa, Ruotsissa ja Saksassa käytetään Suomessa kehitettyä NTC Smart Callback –ratkaisua.

Asiakasyrityksemme kasvattavat arvoaan tarjoamalla paremman asiakaspalvelukokemuksen. Asiakasyritykset saavat haltuunsa ruuhkahuiput ja varmistavat, että kaikki asiakkaat saavat asiantuntevaa palvelua. Asiakkaamme saavat raporttien avulla selville mm. työntekijöidensä tehokkuuden sekä takaisinsoiton kaupallisuuden arvon. Asiakaspalvelu tehostuu ja asiakastyytyväisyys lisääntyy, jolloin lisämyyntimahdollisuudet moninkertaistuvat. Palautteensa perusteella asiakkaamme ovat merkittävästi parantaneet asiakastyytyväisyyttään ja lisänneet myyntiään palvelun käytön myötä. Kyseessä on todellinen suomalainen palveluinnovaatio.

Tulevaisuus

Viiden vuoden aikana asiakasmäärämme on kasvanut voimakkaasti ja nyt meitä nordictelecomlaisia on jo 15 helpottamassa asiakkaittemme tavoitettavuutta ja varmistamassa parempaa palvelua heidän loppukäyttäjille.

Tulevaisuus näyttää lupaavalta. Maailma muuttuu yhä enemmän palveluyhteiskunnaksi ja asiakaskokemuksen arvo on entistä kallisarvoisempaa. Toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen uskoo tekoälyratkaisujen muokkaavan asiakaspalvelustandardia tehokkaammaksi sekä asiakkaita palvelevammaksi. Nykyisessä palveluyhteiskunnassa ihmiset vaativat paikallista ja asiantuntevaa palvelua.

Tekoäly valtaa käyttäjäkokemusta ja tuo paljon uusia mahdollisuuksia entistä parempaan asiakaspalvelukokemukseen niin asiakaspalvelussa työskenteleville kuin asiakaspalvelussa asioiville kontaktikanavasta riippumatta.

Käyntiosoite

Nordic TeleCom Oy
Hämeentie 155 B (4. krs)
00560 Helsinki

Vaihde
Puh: +358 9 4242 7400

Myynti
Sähköposti: myynti@nordictelecom.fi
Puh:+358 9 4242 7401

Tuki
Sähköposti: aspa@nordictelecom.fi
Puh: +358 9 4242 7400

Paperilaskut
Nordic Telecom Oy
Hämeentie 155 B
FI – 00560 HELSINKI

Laskut PDF-muodossa
finance@nordictelecom.fi

Y-tunnus 2276779-8