YRITYKSEMME TAUSTA

Yhtiömme perustettiin vuonna 2009, kokeilimme ja kehitimme erilaisia asiakaskontaktien seurantaan liittyviä konsepteja. Toimintamme vakiintui nykymuotoisena vuonna 2012 kahden miehen yrityksenä. Iso idea oli, että asiakkailla ei ole aikaa jonottaa saadakseen palvelua. Aluksi vastaamattomien puhelujen numerot lähetettiin asiakasyrityksille sähköpostilla. Asiakkaidemme toiveiden perusteella kehitettiin kuitenkin nopeasti web-portaali, josta vastaamattomat puhelut löytyivät yhdellä silmäyksellä. Nyt palvelua on kehitetty avustamaan myös muita kontaktointikanavien vaihtoehtoja, kuten sähköposteja, web-lomakkeita ja jopa chat -viestejä.

Kansainvälinen liiketoiminta käynnistyi jo seuraavan vuonna naapurimaamme Viron avauksella. Tällä hetkellä myös Espanjassa käytetään Suomessa kehitettyä ratkaisuamme.

Asiakasyrityksemme kasvattavat arvoaan tarjoamalla paremman asiakaspalvelukokemuksen. Yritykset saavat paremmin haltuunsa ruuhkahuiput ja varmistavat, että kaikki asiakkaat saavat asiantuntevaa palvelua. Raporttien avulla voidaan selvittää mm. toiminnan kaupallisuuden lisääntyminen. Asiakaspalvelu tehostuu ja asiakastyytyväisyys lisääntyy, jolloin lisämyyntimahdollisuudet edelleen moninkertaistuvat. Palautteen perusteella asiakkaamme ovat parantaneet asiakastyytyväisyyttään ja lisänneet myyntiään palvelun käytön myötä. Kyseessä on todellinen suomalainen palveluinnovaatio.

Tulevaisuus

Viiden vuoden aikana asiakasmäärämme on kasvanut ja meitä on jo kymmenkunta henkeä helpottamassa asiakkaidemme tavoitettavuutta ja varmistamassa parempaa palvelua.

Maailma muuttuu yhä enemmän palveluyhteiskunnaksi ja asiakaskokemuksen arvo on entistä kallisarvoisempaa. Uskomme fiksujen ratkaisujen muokkaavan asiakaspalvelutyötä tehokkaammaksi sekä asiakkaita joustavammin palvelevaksi. Nykyisessä palveluyhteiskunnassa ihmiset vaativat entistä asiantuntevampaa palvelua.

Tekoäly parantaa käyttäjäkokemusta ja avaa paljon uusia mahdollisuuksia entistä parempaan asiakaskokemukseen. Niin asiakaspalvelussa työskentelevät kuin asiakaspalvelussa asioivat hyötyvät uusista työtavoista. Kilpailukyvyn parantaminen lähtee aina kehittyneemmästä asiakastyöstä – siis siitä palvelusta, jota päivittäin kasvavalle asiakasmäärällemme varmistamme.


Käyntiosoite

Nordic TeleCom Oy
Juvan Teollisuuskatu 18
FI – 02920 Espoo
Puh: +358 9 4242 7400

Y-tunnus 2276779-8

Myynti
Sähköposti: myynti@nordictelecom.fi
Puh:+358 9 4242 7401

Asiakastuki
Sähköposti: aspa@nordictelecom.fi
Puh: +358 9 4242 7400