YRITYKSEMME TAUSTA

Yhtiömme perustettiin vuonna 2009, kokeilimme ja kehitimme erilaisia kontaktinseurantaan liittyviä konsepteja. Toimintamme vakiintui nykymuotoisena vuonna 2012 kahden miehen yrityksenä. Iso idea oli, että asiakkailla ei ole aikaa jonottaa saadakseen palvelua. Aluksi vastaamattomien puhelujen numerot lähetettiin yrityksille sähköpostilla. Asiakkaiden toiveiden perusteella kehitettiin kuitenkin nopeasti web-portaali, josta vastaamattomat puhelut löytyivät yhdellä silmäyksellä. Nyt palvelua on kehitetty kattamaan myös muita kanavavaihtoehtoja, kuten sähköposteja ja web-lomakkeita.

Kansainvälinen liiketoiminta käynnistyi jo seuraavan vuonna naapurimaamme Viron avauksella. Tällä hetkellä myös Espanjassa ja Saksassa käytetään Suomessa kehitettyä ratkaisuamme.

Asiakasyrityksemme kasvattavat arvoaan tarjoamalla paremman asiakaspalvelukokemuksen. Yritykset saavat paremmin haltuunsa ruuhkahuiput ja varmistavat, että kaikki asiakkaat saavat asiantuntevaa palvelua. Raporttien avulla voidaan selvittää mm. lisämyynnin ja kaupallisuuden arvo. Asiakaspalvelu tehostuu ja asiakastyytyväisyys lisääntyy, jolloin lisämyyntimahdollisuudet moninkertaistuvat. Palautteen perusteella asiakkaamme ovat parantaneet asiakastyytyväisyyttään ja lisänneet myyntiään palvelun käytön myötä. Kyseessä on todellinen suomalainen palveluinnovaatio.

Tulevaisuus

Viiden vuoden aikana asiakasmäärämme on kasvanut ja meitä on jo 13 henkeä helpottamassa asiakkaidemme tavoitettavuutta ja varmistamassa parempaa palvelua.

Maailma muuttuu yhä enemmän palveluyhteiskunnaksi ja asiakaskokemuksen arvo on entistä kallisarvoisempaa. Uskomme fiksujen ratkaisujen muokkaavan asiakaspalvelutyötä tehokkaammaksi sekä asiakkaita paremmin palvelevaksi. Nykyisessä palveluyhteiskunnassa ihmiset vaativat entistä asiantuntevampaa palvelua.

Tekoäly parantaa käyttäjäkokemusta ja tuo paljon uusia mahdollisuuksia entistä parempaan asiakaskokemukseen. Niin asiakaspalvelussa työskentelevät kuin asiakaspalvelussa asioivat hyötyvät uusista työkaluista. Kilpailukyvyn parantaminen lähtee aina kehittyneemmästä asiakastyöstä – siis siitä palvelusta, jota päivittäin asiakkaillemme varmistamme.

Käyntiosoite

Nordic TeleCom Oy
Hämeentie 155 B (4. krs)
00560 Helsinki

Vaihde
Puh: +358 9 4242 7400

Myynti
Sähköposti: myynti@nordictelecom.fi
Puh:+358 9 4242 7401

Tuki
Sähköposti: aspa@nordictelecom.fi
Puh: +358 9 4242 7400

Paperilaskut
Nordic Telecom Oy
Hämeentie 155 B
FI – 00560 HELSINKI

Laskut PDF-muodossa
finance@nordictelecom.fi

Y-tunnus 2276779-8