Uusi innovaatio parempaan asiakaskokemukseen

Asiakaspalvelun kehittäminen teknologian avulla on nykypäivää. Useimmat asiakkaat tarvitsevat konsultoivaa asiantuntijapalvelua, toisinaan 24/7. Yleisimmin käytetyt, reaaliaikaiset viestintäkanavat, puhelut ja chatti saattavat tilapäisesti jo ruuhkautua – jonottamisen vaihtoehdoksi on kehitetty ratkaisu. Nordic TeleCom (NTC) ja Smilee ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jossa chatti-ylivuoto ohjataan osaksi NTC -palvelua. Kyseessä on suomalainen palveluinnovaatio, jossa vastaamattoman puhelun tai chatin ylivuotoyhdistelmä toteutetaan… Read more »

Apotrade Consulting Oy mukaan NTC:n toimintaan merkittävällä panoksella.

Apotrade Consulting Oy:n on osallistunut merkittävällä panoksella yhtiömme rahoituskierrokseen.  Toimitusjohtaja, proviisori Simo Vidgren kertoo seuranneensa yhtiömme toimintaa jo pidemmän ajan ja näkee nyt kehityksen siirtyvän uudelle tasolle. Apotrade uskoo NTC:n palvelukonseptiin ja näkee potentiaalia sekä Suomessa että ulkomailla. ”Nyt oli aika tehdä panostuksia, koska kasvu näyttää kehittyvän hyvään suuntaan. Jos asiakaskokemuksen jatkuva parantaminen on toiminnan… Read more »

FirstStop-ostopäivät, Aulanko

Nordic Telecom oli mukana First Stop- ketjun järjestämillä ostopäivillä Hämeenlinnan Aulangolla 12.1.2018. Tapahtuman järjesti Suomen First Stop ketjuorganisaatio ja mukana oli suurin osa ketjun jäsenyrityksistä ympäri Suomen. Ostopäivillä esiintyivät ketjun yhteistyökumppanit Suomessa. Nordic Telecom aloitti yhteistyön First Stop ketjun kanssa kesäkuussa 2017. Nordic Telecom kehittää ja tuottaa asiakkailleen räätälöitävää puheluiden hallintapalvelua, joka auttaa poimimaan vastaamattomat puhelut.… Read more »

Nordic Telecom Oy:n puhelunhallintapalvelu osaksi DäckData toiminnanohjausjärjestelmää

Nordic TeleCom Oy (NTC) ja Compilator Ab ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, jossa NTC:n takaisinsoittopalvelu integroidaan osaksi rengasalan DäckData toiminnanohjausjärjestelmää. Järjestelmäintegraatio otetaan käyttöön tammikuussa 2018. ”Yhteistyömme avulla rengasalalla toimivat yritykset pystyvät palvelemaan paremmin soittavia asiakkaita, koska nyt myös puhelutiedot löytyvät DäckDatan käyttöliittymästä” kertoo Compilator Ab:n toimitusjohtaja Anders Paulcén. ”Ratkaisun myötä vastaamatta jääneet puhelut tunnistetaan, palvelua pystytään kehittämään… Read more »

NTC mukana ATOY:n valtakunnallisilla ketjupäivillä

Osallistuimme Autofit- ja Osaset -ketjujen valtakunnallisiin ketjupäiviin Tallink Silja Europalla 4.11.2017. Tapahtumaan osallistui runsaasti yrittäjiä ja uusia yhteistyökumppaneita. Seminaariosuudessa käytiin läpi alan näkymiä sekä muita strategisia kysymyksiä. Tämän lisäksi ketjupäivillä palkittiin vuoden aikana menestyneitä ketjuyrittäjiä ja heidän työntekijöitään. Palkinnot luovutti ATOY -konsernin toimitusjohtaja Jussi Huhtanen. Nordic Telecomille on jatkossakin tärkeää olla mukana kehittämässä asiakkaidemme liiketoimintaa.