Arkistot: Cases

This is the example custom post type

Voicelink

Vuonna 2010 perustettu yritys on henkilökuntansa omistama IT- ja viestintäratkaisuihin erikoistunut asiantuntijaorganisaatio. Hoidamme asiakasyritystemme IT-ympäristön kokonaisvaltaisesti: ohjelmisto- ja laitehankinnat, asennukset, ylläpidon, teknisen tuen ja kehitystyön. Tarjoamme ratkaisuja, joihin itse luotamme. Asiakkaamme voivat siten keskittyä oman liiketoimintansa kehittämiseen.

”Yritysten puhelinliikenteen hoidossa on käynnissä iso murros. Perinteisiä puhealustoja vaihdetaan mm. Microsoft Teamsiin. MS Teams on käytettävissä ympäri maailmaa ilman erillistä projektia. Tämä on iso ero verrattuna perinteisiin puhelinvaihdejärjestelmiin.” Kim Dannholm kertoo. ”Olemme seuranneet tiivisti, mitä viestintäratkaisujen alueella tapahtuu. Puhelinvaihteissa on tapahtumassa sama, mikä on tapahtunut monella muullakin ratkaisualueella eli pilvipohjaiset vaihtoehdot syrjäyttävät vanhemman teknologian. Meille oikea ja kustannustehokas ratkaisu oli MS Teams Puhe yhdistettynä NTC:n takaisinsoittoon”.

Havaitsimme asiakaspalvelussamme, että tarvitsemme apua vastaamattomien puheluiden hallintaan. NTC:n takaisinsoitto tukee sujuvasti Help Desk toimintojamme. Palvelu on helppokäyttöinen, raportointiominaisuudet suorastaan loistavat. Vasteajat ovat lyhentyneet ja ruuhkahuiput pystytään tunnistamaan. Asiakastyytyväisyys on parantunut informoivien tekstiviestien ja sähköpostien avulla. Asiakkaamme voivat luottaa siihen, että hoidamme heidän asiaansa heti vapauduttuamme.

Palvelun käyttöönotto oli todella mutkatonta. Suosittelemme MS Teams Puhe + NTC yhdistelmäpakettia sen ketteryyden ansiosta.

Kim Dannholm
Senior Sales Manager
Global Voicelink Gvl Oy

RengasPark Oy

RengasPark Oy on vuonna 2016 perustettu Kangasalassa sijaitseva renkaiden ja vanteiden erikoisliike. Tarjoamme asiakkaillemme rengashotelli- ja renkaanvaihtopalveluita sekä laajan valikoiman laadukkaita renkaita ja vanteita, joista ehdotamme asiakkaillemme sopivimman vaihtoehdon.

Sesonkiaikoina puheluita tulee satoja ja puheluiden hallinnointijärjestelmä on välttämätön. Meillä oli aikaisemmin käytössä kilpailevan palveluntarjoajan applikaatio, mutta se ei toiminut luvatulla ja halutulla tavalla. Olin heti myyty ja vakuuttunut, kun kuulin Nordic Telecomin helppokäyttöisestä takaisinsoittopalvelusta, joka avulla pystymme lähettämään automaattisen tekstiviestin asiakkaalle, kun emme ehdi vastaamaan puhelimeen.

Henkilökuntamme oppi nopeasti käyttämään Nordic Telecomin Smart Channelsia ja sieltä on helppo ja nopea tarkistaa onko ohi menneisiin puheluihin soitettu jo takaisin. Asiakas voisi saada soittoja useammalta henkilöltä, jos emme näkisi, että joku toinen on jo soittanut asiakkaalle.

Asiakkaamme ei tarvitse odottaa puhelimessa, kun olemme ruuvaamassa renkaita ja emme pysty heti vastaamaan. Kerromme soittajalle ääniviestillä, että olemme varattuja ja soitamme takaisin vapauduttuamme. Asiakkaalle lähtee myös tekstiviesti, johon olemme sisällyttäneet linkin ajanvarauskalenteriin ja sitä kautta osa asiakkaista saa asiansa hoidettua. Siitä huolimatta soitamme aina takaisin ja palvelemme asiakastamme parhaalla mahdollisella tavalla.

Joripekka Ekholm

RengasPark Oy

HP Autohuolto Oy

HP Autohuolto Oy on Rovaniemellä toimiva Motonet korjaamo -ketjuun kuuluva nykyaikainen täydenpalvelun monimerkkikorjaamo. Huollamme ja korjaamme kaiken merkkisiä autoja.

Otimme NTC Mobile sovelluksen käyttöön heti yrityksen alkuaikana. Meille tärkeänä valintakriteerinä takaisinsoittojärjestelmässä oli, että näemme puhelimen kautta nopeasti ylivuotopuheluiden seurannan ja takaisin soittaminen ei vaadi tietokoneen ääressä istumista. Tärkeää on myös se, että asiakas tietää, että hänen soittonsa on rekisteröity, eikä hänen tarvitse soittaa uudestaan. Tästä olemmekin saaneet hyvää palautetta asiakkailta, että soitamme heille takaisin.

Palvelun käyttö on alusta asti ollut erittäin helppoa ja yksinkertaista. Käyttöönottoon saimme selkeät kuvalliset ohjeet. Yhteyshenkilömme NTC:ltä on ollut säännöllisesti yhteydessä, ja olemme käytön edetessä voineet muokata palvelua vielä enemmän tarpeitamme vastaavaksi.

Petteri Portti
HP Autohuolto Oy

Power Gym

Olemme ympärivuorokauden avoinna oleva kuntosaliketju Kymenlaaksossa. Tarjoamme kuntosalipalveluita Kotkassa, Kouvolassa sekä Haminassa.

Meille asiakaspalvelun laatu on erinomaisen tärkeää ja tästä syystä otimme käyttöön NTC-puhelinpalvelun.

Tällöin pystymme koko ajan seuraamaan mitkä vastaamattomat puhelut ovat hoitamatta ja mitkä on hoidettu. Näemme myös suoraan, kuka asiakas meille on soittanut ja näin voimme etsiä asiakkaan asiakaskortin jo etukäteen. Mikäli hän on jo meidän asiakas niin asiakkaan kysymyksiin vastaaminen käy nopeasti.

Palvelu oli myös helppo ottaa käyttöön ja onkin oiva väline etenkin ruuhkapäivinä, kun kaikkiin puheluihin ei ehditä heti vastaamaan.

Meillä myös moni asiakas ottaa yhteyttä sekä sähköpostitse että puhelimitse ja automaattisen nimihakupalvelun avulla näemme, olemmeko jo vastanneet heille sähköpostitse ja näin ollen emme ole samasta asiasta moneen kertaan yhteydessä.

Heli Ahvenainen
Power Gym Kouvola Oy / Trainer&Health Oy

KL-Varaosat

”KL-Varaosat on autovaraosakaupan ammattilainen, ja ehdoton vahvuutemme on Mercedes-Benz-, BMW-, Audi- ja Volvo- osaaminen. Yhtiö on perustettu 1979 ja tällä hetkellä meillä on seitsemän toimipaikkaa: Tampere, Jyväskylä, Rovaniemi, Turku, Vantaa, Espoo ja Lahti.

Yhteistyö Nordic Telecom Oy:n kanssa alkoi 2018-2019 vaihteessa, jolloin otimme käyttöön NTC-puhelunhallintaratkaisun. NTC nousi vaihtoehtona ykköseksi, koska se erottautui jo tarjousvaiheessa selkeäksi ja luottamusta herättäväksi. Saimme vaikutelman, että luvattiin se ja vain se, mitä pystytään pitämään, eikä menty tuote vaan asiakkaan tarpeet edellä. Tämä oli tärkeää, sillä asiakaspalvelun järjestelmän valinnassa ja käyttöönotossa on voitava luottaa täysin järjestelmästä kerrottuihin ominaisuuksiin ja niiden sopivuuteen sen tukeman toiminnan kanssa.

Koko projekti esiselvityksestä käyttöönottoon ja uusien toimipisteiden perustamiseen on sujunut kiitettävästi.”

Juha Kivinen
Toimitusjohtaja

Autohuolto Villanen

Olemme auton huolto- ja korjaamopalveluita tarjoava yritys Salossa. Kuulumme Autoasi korjaamo-ketjuun.

Autoasi-ketjuun kuuluvat huoltokorjaamot tarjoavat varteenotettavan vaihtoehdon merkkikorjaamoille, olipa auto sitten takuuikäinen tai vanhempi.

Meiltä saat autollesi huolto- ja korjaamopalvelut ammattitaidolla kilpailukykyisin hinnoin.

Vuodesta 2016 on meillä ollut käytössä NTC porttaali, asiakkaamme on kiitellyt palvelua. Kun asiakas on soittanut meille ja saa viestin että olemme vastaanottaneet puhelun, ei hänen tarvitse enää uudelleen yrittää vaan me soitamme takaisin. Portaali helpottaa päivittäistä puhelu ruuhkaa, ja pysymme ajanhermolla mitkä puhelut tulee vielä hoitaa.

Eläinlääkärikeskus Valpas

Eläinlääkärikeskus Valpas on kolmen eläinlääkärin keväällä 2018 perustama pieneläinklinikka, jossa työskentelee yrittäjien lisäksi neljäs eläinlääkäri ja kuusi klinikkaeläinhoitajaa. Meri-Lapin alueelta puuttui hyvinvarusteltu, laajempaa palvelua tarjoava pieneläinklinikka, joten vastasimme huutoon. Teemme koirien ja kissojen sekä pienempien lemmikkieläinten terveydenhuoltoa ja autamme äkillisen sairastumisen sattuessa. Erityisiä osaamisalojamme ovat hammashoidot, sisätaudit, pehmytosakirurgia ja käytösongelmat.

Puhelintyötä on klinikallamme paljon; puhelimen kautta asiakkaat saavat ajanvarausten lisäksi monenlaista neuvontaa ja lisätietoa. Sekä puhelinliikenteen ruuhkaisuus, että potilastyön kiireisyys on hankalasti ennakoitavissa; puheluiden määrä vaihtelee suuresti päivien välillä ja päivien sisälläkin, ja potilastyössä esim. akuutin potilaan saapuminen keskelle päivää voi sekoittaa aikataulut yhtäkkiä.

Käytössämme on NTC:n Smart Callback -takaisinsoittopalvelu, joka on selkeyttänyt ja tehostanut puhelinpalveluamme selvästi. Asiakkaiden ei tarvitse soitella linjan ruuhkautuessa uudestaan ja uudestaan, vaan voivat jättää soittopyynnön. Puhelinruuhkaa on myös tehokkaampi purkaa, kun työtä voi tehdä useampi henkilö yhtä aikaa aina sopivan hetken tullessa. Palvelu on ollut helppo ottaa käyttöön ja asiakaspalvelu ystävällistä ja helposti saatavilla. Sekä henkilökuntamme että asiakkaamme ovat olleet tyytyväisiä palveluun.

Hanna Välitalo
eläinlääkäri, yrittäjä
Eläinlääkärikeskus Valpas

Radio Helsinki

Radio Helsinki on hyödyntänyt vuodesta 2019 lähtien NTC Smart Channels palvelua osana luovia kampanjaratkaisuja sekä myös suoraan kohderyhmältä osallistettavan palautteen keräämiseen. Käyttötapamme on ollut palvelun normaalia käyttötarkoitustaan ajatellen uniikki, kun radiokanavamme pystyy keräämään kuulijoilta aitoa palautetta ja heidän ääni saadaan kuuluviin radio-ohjelmien lähetysvirrassa.

Kuuntelijoiden puhelut saadaan helposti käsiteltyä, kun tuleviin puheluihin ei tarvitse olla jatkuvasti henkilökuntaa vastaamassa ja kuulijamme voivat jättää kilpailuosallistumisensa suoraan puhelimitse NTC palveluun. Asiakaskontaktit käsitellään NTC Smart Channels palvelun kautta ja jokaisesta kuuntelijakontaktista on saatavissa tarkat tiedot.

Palvelu vapauttaa konkreettisesti henkilöstöä muihin toimituksellisiin tehtäviin radiokanavalla. Kuuntelijoille voidaan antaa helposti esim. kampanjakohtaista tietoa ääni- ja sms-viestillä. Palvelusta lähtevää viestintää ja toimintaa hallitaan helposti palvelun pääkäyttäjäpaneelin kautta. NTC palvelusta saa myös kattavan raportoinnin ja seurannan, jolla voidaan seurata vaikkapa kampanjakohtaisia kontakteja ja yhteydenottojen merkityksiä.

NTC:n työryhmä on tuonut projektien kaikkiin vaiheisiin joustavan, asiantuntevan ja ystävällisen palvelun, jossa meitä on autettu parhaan lopputuloksen löytämiseksi.

Tommi Partanen
Creative Sales Director
Radio Helsinki

MR-Auto Ky

MR-Auto on vuodesta 2004 lähtien Nastolassa Tiilitiellä toiminut autokorjaamo. Olemme Volkswagen-yhteistyökorjaamo ja olemme erikoistuneet VAG-konsernin merkkeihin (Audi, Volkswagen, Seat ja Skoda), mutta korjaamme ja huollamme kaikki merkit ammattitaidolla. Meiltä löytyy viisi nosturipaikkaa.

Autokorjaamomme kuuluu valtakunnalliseen Autonomi-ketjuun, mikä takaa huoltoihimme ja korjauksiimme erittäin nykyaikaiset testauslaitteet ja työkalut. Käytössämme on muun muassa viimeisin Boschin testaustekniikka uusine ohjelmistoineen.

Autonomi-ketjuun kuuluu yli sata itsenäistä korjaamoa eri puolilta Suomea ja ne tarjoavat hyvän vaihtoehdon merkkikorjaamoille oli kyseessä sitten takuuikäinen tai vanhempi auto. Meillä saat asiantuntevan ja ystävällisen palvelun lisäksi autosi työlle ja osille kahden vuoden takuun.

Asiakkaamme ovat oppineet luottamaan ääni- ja tekstiviestiin, jossa lupaamme soittaa takaisin. Kun NTC palvelua käytetään oikein se tuo lisää asiakkuuksia, rahaa ja asiakkaiden tavoitettavuus on parantunut huomattavasti. Asiakkailtamme saatu palaute on ollut positiivista. Suosittelen!

Mikko Rämö
MR Auto

Pekant Oy

Pekant Oy on raskaan kaluston raudanluja ammattilainen. Pekant työllistää Oulussa noin 30 alan ammattilaista ja tarjoaa asiakkailleen raskaan kaluston huollot, korjaukset, katsastuspalvelun sekä varaosat. Valttinamme on luotettava ja asiakaslähtöinen palvelu sekä paljon kiitosta kerännyt laaja aukiolo: olemme avoinna arkisin klo 06.00 – 22.00 ja lauantaisin klo 08.00 – 16.00. Pekant on osa valtakunnallista Raskassarja-ketjua.

Otimme käyttöön NTC:n takaisinsoittopalvelun syksyllä 2019. Käytämme Vitec Softwaren Autofutur -toiminnanohjausjärjestelmää ja NTC:n takaisinsoittopalvelu oli mahdollista integroida suoraan tähän järjestelmään. Koska ohjelmat keskustelevat keskenään ja ylivuotopuhelut näkyvät suoraan Autofuturista, ylimääräisiä sovelluksia tai erillisiä sivustoja ei tarvita ja näin ollen käyttö on jouhevaa ja helppoa.

Käyttöönottoprosessi oli kokonaisuudessaan helppo ja jouheva.

Leo Juutinen
Toimitusjohtaja
Pekant Oy