Autopalvelu Höglund Oy on täyden palvelun autokorjaamo, joka on palvellut asiakkaita Kirkkonummella ja lähialueilla jo lähes 20 vuotta. Kuulumme Autoasi- ketjuun ja teemme auton korjauksia ja huoltoja kaikkiin merkkeihin. Meillä on myös laaja sijaisautopalvelu sekä pakettiautojen vuokraus.
NTC Portaali on ollut meillä kovassa käytössä jo yli 5 vuotta. Portaali varmistaa, ettei yksikään asiakas jää vaille palvelua. Se on helppo käyttää ja siinä pysyy selkeästi puhelut järjestyksessä, jotta pysytään ajan tasalla, kenelle on soitettu takaisin ja kenelle ei. Portaalista saamme helposti kiinni myös asiakkaat, jotka ovat soittaneet aukioloajan ulkopuolella.
VST-Huolto on Tampereen Linnainmaalla toimiva nopeasti kasvanut monimerkkiautokorjaamo. Huollamme ja korjaamme kaiken merkkisiä ja mallisia autoja vahvalla ammattitaidolla ja hyvällä asiakaspalveluhengellä. Meiltä löytyy myös kaikki henkilö- ja pakettiautojen rengaspalvelut ja rengasmyynti First Stop Linnainmaa nimen alta.
Asiakaspalvelumme ruuhkautuu helposti asiakkaiden tavoitellessa meitä usean eri kanavan kautta. Paikanpäällä palveltavien asiakkaiden lisäksi huollolla ja rengaspalvelulla on omat puhelinnumerot, sekä web-lomake VST-Huollon sekä First Stop suomen verkkosivuilla. Tämän takia ohimenevien puheluiden määrä on ruuhka aikana suuri emmekä ehtineet vastaamaan asiakkaidemme kysyntään tarvittavan nopeassa ajassa, puhumattakaan renkaanvaihtosesongista jolloin ohimeneviä puheluita oli päivässä parhaillaan satoja.
Tähän löysimme ratkaisun NTC:n monikanavapalvelusta. Yhdessä selainkäyttöliittymässä helposti ja nopeasti hallittavissa Web-lomakkeet ja sähköpostit, joihin vastaus onnistuu sujuvasti viestiketju- mallisesti. NTC Smart Callback palvelu takaa, että jokaiseen ohivuotavaan puheluun voidaan soittaa takaisin ja lähettää sms-viesti tarvittaessa. Ohivuotavat puhelut kerääntyvät listaksi ja sieltä asiakaspalvelijamme voivat helposti merkata ja ottaa ohivuotaneen puhelun omaan käsittelyyn, jonka ansiosta toinen asiakaspalvelija huomaa, että kyseinen asiakas on jo huomioitu ja täten varmistaa, että asiakas saa haluamansa palvelun.
NTC:n monikanavapalvelu ja Smart Callback on mahdollistanut meiltä tarvittavan nopean asiaan palaamisen, että asiakkaamme pysyvät tyytyväisinä ja moni asiakas on kehunut nykyistä käytäntöämme palata aina asiaan. Voimme vahvasti suositella NTC:n palveluita, jotka voi räätälöidä yrityksen tarpeisiin nähden.
VST-Huolto / First Stop Linnainmaa
Eläinlääkäriasema Mosku ja Myry perustettiin vuonna 2019 Sodankylään. Olemme Suomen pohjoisin yksityinen eläinlääkäriasema ja tarjoamme monipuoliset eläinlääkäripalvelut täydentämään Lapin harvaa kunnaneläinlääkäriverkostoa. Erityisiä osaamisalueitamme ovat pieneläinten hammashoidot, pehmytosakirurgia sekä lisääntymistiede. Lisäksi tarjoamme liikkuvan röntgenpalvelun kaikenlaisille eläimille. Ajanvarauspotilaiden lisäksi hoidamme paljon akuutteja lähetepotilaita, joten arkemme on ajoittain hyvinkin ennalta-arvaamatonta.
Työtiimimme on pieni, mutta tehokas: toimintamme pyörii yhden eläinlääkärin ja 1-2 eläintenhoitajan voimin. Pienessä porukassa ja hektisessä työtahdissa on tärkeää, että hommat hoituvat tehokkaasti. Tavoitettavuus on meille erityisen tärkeää, ja siksi halusimme puhelinrumban tueksi helppokäyttöisen takaisinsoittojärjestelmän. NTC Smart Channels on lunastanut lupauksensa alusta asti. Asiakkaat arvostavat takaisinsoittopalvelua ja soittopyyntömahdollisuutta myös aukioloaikojemme ulkopuolella. Käytämme sekä tietokone- että mobiilisovellusta, joista jälkimmäinen taipuu ketterästi myös liikkuvaan praktiikkaan. Sujuvasti toimivat sovellukset auttavat meitä täyttämään palvelulupauksemme päivittäin.
NTC:n asiakaspalvelu on laadukasta ja nopeaa. Voimme lämpimästi suositella palvelua muidenkin kiireisten yritysten arkea sujuvoittamaan!
Aino-Maija Laitinen
Toimitusjohtaja, Eläinlääkäriasema Mosku ja Myry Oy
Seinäjoen Autokaaren Huolto- ja varaosapalveluissa on käytössä NTC Smart Callback puhelujen takaisinsoittojärjestelmä, joka on toiminut meillä todella hienosti. Meidän huollon puhelinpalveluissa on yleensä eniten ruuhkaa aamuisin ja puolenpäivän aikaan, jolloin kaikki asiakaspalvelijat saattavat olla samaan aikaan varattuina.
Smart Callback- järjestelmä tallentaa asiakkaan yhteydenottopyynnön ja soittoajan, joka on todella helposti nähtävillä meidän kaikkien asiakaspalvelussa työskentelevien henkilöiden työpäätteillä, ja näin ollen saamme helposti hoidettua takaisinsoitot asiakkaillemme ja varmistettua yhteydenpidon.
Järjestelmä on todella hyvä ruuhka-aikana, jolloin varattuna oleva asiakaspalvelija saa hoidettua keskeneräisen työnsä loppuun, vaikka joku toinen asiakas ottaisi yhteyttä samanaikaisesti. Olemme saaneet paljon positiivista palautetta Smart Callback- järjestelmän toiminnasta. Järjestelmä on selkeä, ja helppokäyttöinen ja voin suositella tätä järjestelmää kaikille, jolla on ajoittain ruuhkaa puhelinpalveluissa.
Petri Juntunen
Jälkimarkkinointi – Huoltopäällikkö
Auto-Suni on Lappeenrannassa, Imatralla, Kotkassa ja Kouvolassa toimiva autoliike. Myymme viittä automerkkiä ja olemme kuuden merkin valtuutettu huoltoliike. Vuosittain myymme lähes 4 000 autoa ja joka neljäs uusi auto toimialueellamme on myymämme. Huoltotapahtumia on vuosittain noin 30 000.
Vuotuisten asiakaskohtaamisten määrä on siis melkoinen. Merkittävä osa huollon asiakkaista ottaa meihin yhteyttä puhelimitse. Emme aina ehdi vastaamaan saapuviin puheluihin. Erityisesti renkaanvaihtosesonkien aikana puheluita tulee paljon enemmän kuin mihin pystymme vastaamaan. Käytännössä menetetty puhelu on menetetty – tai ainakin tyytymätön – asiakas. Halusimme parantaa tavoitettavuuttamme edullisella ja helppokäyttöisellä ratkaisulla, joten päädyimme ottamaan käyttöön NTC:n takaisinsoittopalvelun.
Vastaamattomat puhelut ylivuotavat NTC:n numeroihin jossa on tiedotteet puhelun rekisteröitymisestä. Saapuneet puhelut näkyvät listalla, josta nopein työntekijä poimii puhelun ja soittaa takaisin. Jos käyttäjä on kirjautunut palveluun puhelimella, järjestelmä merkitsee soitetut puhelut hoidetuksi automaattisesti. Hoidettuun puheluun merkitään, johtiko puhelu tilaukseen, joten voimme seurata hoidettujen puheluiden konversiota liikevaihdoksi.
NTC:n takaisinsoittopalvelu vastasi tarpeisiimme mainosti. Palvelun selainkäyttöliittymä on selkeä, helppokäyttöinen ja toimii hyvin myös puhelimella. Palvelun lämpömittarityyppisiltä raporteilta näkee tilannekuvan nopeasti ja raportteja saa ajettua myös Exceliin tarkempaa tarkastelua varten. NTC:n oma asiakaspalvelu on vastannut tukipyyntöihimme nopeasti.
NTC:n palvelu on antanut meille hyvät eväät parantaa tavoitettavuutta sekä tulosta, joten olemme olleet NTC:hen tyytyväisiä ja voimme suositella takaisinsoittopalvelun käyttöä muillekin.
Meille Auto-Muoviin otettiin NTC- järjestelmä käyttöön, jotta puheluita ei mene ohi sekä asiakkaat saavat palvelua myös aukioloaikojen ulkopuolella. Mielestämme asiakkaalle tulee jäädä soittaessa tunne, vaikka ei ehditä vastata, että hänet on huomioitu ja hän tietää soittaneensa oikeaan paikkaan. Aukiolon ulkopuolella hän saa viestin, miten toimia, kun on tuomassa autoa meille. Tämä varmasti lisää tunnetta, että palvellaan.
Samoin ei tarvitse kysellä muilta, onko joku soittanut takaisin tai vastannut puheluun, kun järjestelmästä voidaan katsoa se suoraan ja merkata mitä on tehty. Tämä vähentää turhia takaisinsoittoja sekä nopeuttaa asiakaspalvelua. Lisäksi jokainen näkee omat asiakkaat eikä tule sähläystä.
Raportointi on kätevä tapa katsoa ajat, jolloin pitää olla enemmän henkilökuntaa paikalla puhelimen ääressä tai kuinka paljon niitä puheluita oikein tulee. Ei olla pelkän mututuntuman varassa. Tämä osaltaan auttaa huomaamaan, mitä numeroita soitot kuormittavat ja saadaan nopeasti työmäärää jaettua. Turhat palvelunumerot voidaan poistaa, kun huomataan, ettei niihin tulekaan puheluita, vaikka olemme niin luulleet.
NTC- järjestelmä parantaa asiakaspalvelua ja toimii erittäin hyvin ruuhkatilanteissa. Työnjohdolle se antaa lisää työkaluja järjestellä vuoroja sekä havaita puutteet. Järjestelmä ei korvaa hyvää asiakaspalvelua, mutta on parantava osa sitä.
Originator Oy on raskaankaluston varaosien ja korjaamotoiminnan ammattilainen. Neljän vuosikymmenen historiamme aikana olemme saaneet palvella lukuisia asiakkaita ammattiylpeydellä ja ripeästi.
Varaosamyymälämme sijaitsee Lahdessa. Korjaamopalveluita saat niin Lahden kuin Hollolankin korjaamoilta.
Kuulumme valtakunnalliseen Raskassarja-ketjuun.
Olemme valtuutettu Kesla-, Hiab-, Focolift-, Zepro-, Multilift-, Jonsered, Loglift- ja Moffett-huolto, korjaamo ja varaosapiste. Lisäksi toimimme virallisena Webasto, Eberspächer jälleenmyyjänä ja korjaamona.
Hyvinkäällä teitä palvelee tytäryhtiömme Hyvinkään HRP Oy, josta on saatavilla niin varaosia kuin korjaamopalveluitakin.
NTC:n takaisinsoittopalvelu on ollut käytössämme elokuulta 2018. Meille tärkeä ominaisuus on ollut Futursoftin ohjelmiston integraatio. Tällä ominaisuudella myyjämme näkevät soittopyynnöt sekä ylivuotopuhelut suoraan Autofuturista.
Työaikojen ulkopuolella tulevat puhelut rekisteröityvät järjestelmään myös mikäli soittaja niin haluaa.
Palvelun käyttöönotto oli joustavaa nopeaa ja ammattitaitoista.
Eläinlääkäriasema Kamu on laajaa osaamista vaativien pieneläinsairauksien hoitoon erikoistunut klinikka Oulun keskustassa. Kamussa hoidetaan pitkäaikaisella kokemuksella lemmikin perusterveydenhuollon lisäksi lemmikkien silmäsairaudet, sisätaudit, ortopediset sairaudet, kirurgiset toimenpiteet, hammashoidot, ultraäänitutkimukset, tähystystutkimukset ja röntgenkuvaukset.
Eläinlääkäriasema Kamu on yksityinen, suomalainen, työntekijöidensä omistuksessa oleva klinikka joka avasi ovensa helmikuussa 2018. Klinikalla työskentelee 9 koirien ja kissojen sairauksiin perehtynyttä eläinlääkäriä ja 11 klinikkaeläinhoitajaa.
Eläinlääkäriasema Kamuun saapuvat puhelut ruuhkautuvat eri viikonpäivistä riippuen eri kellonaikoihin. Kamussa on käytössä NTC:n Smart Callback -takaisinsoittopalvelu, jolla olemme voineet parantaa asiakaspalveluamme ja vähentää näin puhelinruuhkaa, koska asiakas tietää että soitamme takaisin pikimmiten eikä hänen tarvitse tavoitella meitä useampaan otteeseen. Ylivuotopuheluiden seuraaminen visuaalisesti on selkeää ja takaisinsoitto on mahdollista tarvittaessa useamman henkilön voimin, etätyönäkin. Niin me, kuin asiakkaamme ovat olleet palveluun erittäin tyytyväisiä.
Johanna Salovaara
Toimitusjohtaja, Eläinlääkäriasema Kamu Oy
Länsi-Vantaan Eläinklinikka on vuonna 2013 perustettu täysin kotimainen, ketjuihin kuulumaton yksityinen eläinklinikka Vantaan Myyrmäessä. Klinikalla työskentelee viisi eläinlääkäriä ja kahdeksan klinikkaeläinhoitajaa. Klinikka tarjoaa monipuolisia eläinlääkintäpalveluita pieneläimille suurella sydämellä ja ammattitaidolla.
Klinikka on hyvin varusteltu ja käytössä on digitaalinen röntgen, hammasröntgen, ultraääni, oma laboratorio sek äleikkaussali.
Päivät ovat usein kiireisiä, ja työn laadun vuoksi myös ennalta-arvaamattomia. Rauhallisen oloinen päivä saattaa hetkessä muuttua kiireiseksi, kun klinikalle saapuu kiireellistä hoitoa vaativa hätätapauspotilas.
Asiakaspalvelun kannalta puhelimeen vastaaminen nopeasti ja luotettavasti on erittäin tärkeää, mutta kiireisen klinikka-arjen keskellä tulee usein esiin tilanteita, jolloin puhelimeen ei päästä heti vastaamaan. Kassa-henkilö voi olla varattuna kotiuttamassa potilasta ja muu henkilökunta voi olla kiinni toimenpiteissä, esim. ottamassa verinäytettä kissasta tai leikkaustoimenpiteessä tai röntgenkuvaustoimenpiteessä, jolloin puhelimeen ei silloin voi sännätä.
Näiden tilanteiden ratkaisemiseksi otimme vuonna 2016 käyttöön Nordic Telecomin takaisinsoittopalvelun. Jos asiakkaan puheluun ei juuri sillä hetkellä pystytä vastaamaan, tallentuvat asiakkaan tiedot järjestelmäämme, jolloin hänelle voidaan soittaa takaisin heti mahdollisuuden tullen. Koska palvelu on asennettu kaikille klinikan tietokoneille ja hoitajilla on käytössään kännykät puheluiden soittamiseen, voidaan puheluita soittaa joustavasti joka puolelta klinikkaa.
Olemme olleet tyytyväisiä palveluun ja saaneet myös asiakkailtamme siitä positiivista palautetta.
Jutta Salonen
vastaava eläinlääkäri
Länsi-Vantaan Eläinklinikka
Bodiumilla on käytössä NTC Smart Callback –ratkaisu
Bodium Jyväskylän Fysioterapialla NTC portaali/takaisinsoittopalvelu on toiminut erinomaisesti. Parasta on ollut asiakkailta tullut positiivinen palaute sekä toimistossa työskentelevän asiakaspalvelijan työn rauhoittuminen, kun palveltavana ovat myös asiakaspalveluluukulle tulevat asiakkaat.
Klinikalle soittavat asiakkaat ovat kiitelleet sitä, että saavat heti vastauksen puheluunsa eikä tarvitse jäädä odottamaan linjoille kuuntelemaan musiikkia määräämättömäksi ajaksi. Takaisinsoittopalvelun viesti lupaa soittaa takaisin ja kun olemme sen tosiaan tehneet, niin palaute on ollut hyvää.
Asiakaspalvelijan työ rauhoittuu, kun hän voi ottaa palvelutapahtumat siinä järjestyksessä kuin kontakteja tulee joko asiakaspalveluluukulle tai puhelimitse tai johonkin muuhun akuuttiin asiakaspalvelutehtävään. Portaalin näytöltä näkee vastaamattomien puhelujen järjestyksen ja myös sen, onko takaisinsoitetuilla puheluilla onnistuttu saamaan aikaiseksi ”kauppa”.
Soittamattomien puheluiden jonon kasvettua yksittäisellä klinikalla liian pitkäksi, on call center voinut nähdä tilanteen ja ryhtyä avuksi puheluiden purkamisessa. Järjestelmään on voinut ”lukko auki” -kuvalla merkitä, onko ko. puhelu jo otettu haltuun ja kirjata kuitatuksi. Visuaalinen näkymä on erittäin selkeä.
Teija Hurtta, palvelupäällikkö Bodium Jyväskylän Fysioterapia
Tiina Leppänen, toimistosihteeri Bodium Jyväskylän Fysioterapia