Nordic Telecom i korthet
Vi är ett privatföretag med huvudkontor i Esbo, Finland. Företaget har 13 anställda och är redan verksamt i Finland, Spanien, Estland och Tyskland.
Vår service är en verklig finsk tjänsteinnovation
Vårt system ökar ert företags värde i kundertnas ögon genom förbättrad kundservice. Kunderna slipper vänta och alla kunder blir betjänade. Med hjälp av våra rapporter ökar effektiviteten hos de anställda och värdet av deras verksamhet. Kundtjänsten blir effectivare och kundbelåtenheten ökar, med flera försäljningstillfällen som resultat. Baserat på vår feedback kommer kunderna att få en bättre upplevelse genom att ni som företag tillämpar våra tjänster. Detta har också lett till ökad försäljning.
Våra lösningar
Med hjälp av NTC-serviceportalen kan vårt kundföretag hantera alla sina obesvarade kundkontakter enkelt och i realtid. Vår lösning registrerar kundkontakter och förser personalen med verktyg som betjänar kunderna effektivt. Ledningen får noggranna rapporter om obesvarade kundkontakter, förlorad säljkontakt samt effektiviteten hos försäljningen och kundservicen.
Vår service kräver inga extra investeringar eller extra inköp av utrustning. Systemet fungerar på alla moderna IT- system. Den fungerar också på alla smarttelefoner, surfplattor och datorer. Vår service är oberoende av operatör och kräver inga extra abonemang.
Marknad
De huvudsakliga segmenten där call management-tjänsten är i bruk är: bilindustrin (underhåll, försäljning, uthyrning), sjukvården (läkarcentraler, sjukgymnaster, tandläkare), veterinärer, finanssektorn, kommuner, sportbranschen och teknologiindustrin.
Framtid
Nordic Telecom satsar starkt på internationalisering och en jämn ökning av tjänsten på olika marknader. Tjänsten kommer att utvecklas för att möta de viktigaste kundbehoven.