Asiakkaiden puhelut on nopeaa ohjata oikealle henkilölle vuorovaikutteisella äänivalikolla (IVR) sekä hallintapaneelin drag and drop -puhelunsiirrolla. Hallintapaneelista näet helposti kuka kollegoista on vapaana. Yksikään puhelu ei jää hoitamatta ja asiakkaalle jää hyvä kuva yrityksestäsi.
Et ole kiinni operaattorissa. Voit vaihtaa huoletta puhelinoperaattoriasi eikä se vaikuta palvelun toimintaan.
Puhelinvaihdetta voi käyttää selaimen lisäksi mobiilisovelluksella ja tabletilla. Palvelu toimii missä vain ja kulkee aina työntekijöidesi mukana.
Raportointi- ja analyysityökalulla yrityksen johto saa kokonaiskuvan asiakaspalvelun tasosta. Voit seurata esim. jonotusaikoja ja puheluiden pituuksia.
Voit yhdistää palvelun suosittuihin CRM:iin, kuten HubSpotiin, Zohoon ja Salesforceen.
Hallitse itse palvelumuutoksia poikkeusaukioloaikoina ääni- ja sms-tiedotteilla. Aikaohjaukset voi tehdä ennakkoon silloin, kun sinulle sopii.
Teemme maksuttoman kartoituksen miten paljon lisämyyntiä työkalumme voisi yrityksellesi tehdä.