Nordic Telecom
Puuttuva palanen, joka luo paremman asiakaspalvelukokemuksen
Nordic Telecom tarjoaa helppokäyttöistä monikanavien hallintapalvelua, joka auttaa tekemään oikeat asiat oikeaan aikaan. Se on täydentävä palanen palveluntarjoajan ja asiakkaan välissä.
Palvelussamme hallitset potentiaalisten asiakkaiden yhteydenottoja tehokkaasti, helposti ja reaaliaikaisesti.
Yksikään asiakas ei jää palvelematta tai sovittu tehtävä hoitamatta.

Palvelumme mahdollistaa
- lisämyyntiä paremmalla asiakaspalvelulla
- on korvaamaton apu ruuhkatilanteissa
- resurssien vapauttamista
- mutkattoman käyttöönoton
Helppo ottaa käyttöön
- Vastaamattomat puhelut, chatit, web-lomakkeet tai sähköpostit ohjataan NTC:n palveluun.
- Muita asennuksia ei tarvita.
Kuinka paljon yrityksesi menettää potentiaalista liikevaihtoa, jos asiakkaan yhteydenottoihin ei ehditä vastata?

Ratkaisumme
Palvelu rekisteröi asiakkaiden yhteydenotot järjestelmällisesti ja antaa henkilöstölle helpot työkalut palvella asiakasta.
Johto saa kattavat raportit toimenpiteistä, kaupallisuudesta sekä työntekijöiden tehokkuudesta.
Palvelu ei vaadi investointeja tai laitteistohankintoja ja se toimii kaikissa nykyaikaisissa IT/puhelinjärjestelmissä. Se on laitteistoriippumaton eli toimii mobiili- ja tablettilaitteilla sekä pöytätietokoneilla.
- Ei jonottamista
- Asiakkaan sitouttaminen
- Helposti käyttöönotettava pilvipalvelu
- Ei investointeja tai laitteistohankintoja
- Toimii kaikissa nykyaikaisissa IT-järjestelmissä
Nordic Telecomin monikanavien hallintapalvelu auttaa tekemään oikeat asiat oikeaan aikaan. Palvelua käyttävät mm.







