Nordic Telecom

Puuttuva palanen, joka luo paremman asiakaspalvelukokemuksen

Nordic Telecom tarjoaa helppokäyttöistä monikanavien hallintapalvelua, joka auttaa tekemään oikeat asiat oikeaan aikaan. Se on täydentävä palanen palveluntarjoajan ja asiakkaan välissä.

Palvelussamme hallitset potentiaalisten asiakkaiden yhteydenottoja tehokkaasti, helposti ja reaaliaikaisesti.

Yksikään asiakas ei jää palvelematta tai sovittu tehtävä hoitamatta.

Nordic Telecom – Palataan asiaan

Palvelumme mahdollistaa

  • lisämyyntiä paremmalla asiakaspalvelulla
  • on korvaamaton apu ruuhkatilanteissa
  • resurssien vapauttamista
  • mutkattoman käyttöönoton

Helppo ottaa käyttöön

  • Vastaamattomat puhelut, chatit, web-lomakkeet tai sähköpostit ohjataan NTC:n palveluun.
  • Muita asennuksia ei tarvita.

Kuinka paljon yrityksesi menettää potentiaalista liikevaihtoa, jos asiakkaan yhteydenottoihin ei ehditä vastata?

NTC Portaali

Ratkaisumme

Palvelu rekisteröi asiakkaiden yhteydenotot järjestelmällisesti ja antaa henkilöstölle helpot työkalut palvella asiakasta.

Johto saa kattavat raportit toimenpiteistä, kaupallisuudesta sekä työntekijöiden tehokkuudesta.

Palvelu ei vaadi investointeja tai laitteistohankintoja ja se toimii kaikissa nykyaikaisissa IT/puhelinjärjestelmissä. Se on laitteistoriippumaton eli toimii mobiili- ja tablettilaitteilla sekä pöytätietokoneilla.

  • Ei jonottamista
  • Asiakkaan sitouttaminen
  • Helposti käyttöönotettava pilvipalvelu
  • Ei investointeja tai laitteistohankintoja
  • Toimii kaikissa nykyaikaisissa IT-järjestelmissä

Nordic Telecomin monikanavien hallintapalvelu auttaa tekemään oikeat asiat oikeaan aikaan. Palvelua käyttävät mm.

Rinta-Jouppi
Seinäjoki