Hyvä asiakkaamme, Kevään saapuessa pääsiäinen lähestyy nopeasti. On tärkeää varmistaa, että asiakkaasi saavat tiedon liiketoimintasi pääsiäisen aikataulumuutoksista. Autamme sinua päivittämään ääni- ja tekstiviestipalvelusi pääsiäisen ajaksi. Palvelumme toimii 24/7, varmistaen asiakkaillesi ajantasaisen tiedon myös aukioloaikojenne ulkopuolella ja ruuhkatilanteissa. Ota yhteyttä ajoissa, niin voimme valmistella ja testata järjestelmämuutokset ennen pääsiäistä. Muutostöiden hinta on 119 €/h, vähintään 30… Read more »
Rauhallista Joulun aikaa
Järjestelmämme hoitaa ketterän puhelujen hallinnan myös loma-aikoina. Tämän ansiosta käyttäjämme saavat rentoutua perheiden ja ystävien parissa. Toivotammekin kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme mukavaa joulua.
Oikea viesti – oikeaan aikaan
Vaikka kevät keikkuen tulevi, on Pääsiäinen aivan nurkan takana, Vappu tuossa tuokiossa ja toukokuun juhlapäivät lähestymässä. Osa kesälomajärjestelyistä starttaa jo toukokuussa, joten kesälomien muuttuvat tarpeet kannattaa miettiä juuri nyt. Asiakastiedottaminen saadaan pienin muutoksin omaa liiketoimintaa parhaiten palvelevaksi. Tämä on meilläkin mielessä, kun valmistaudumme palvelemaan teitä, hyvät asiakkaamme, erilaisten ääni- ja tekstiviestien muutosten sisältöjen osalta. Palvelumme… Read more »
Asiakkaasi kokemuksella on merkitystä
Haluatko asiakkaana tulla huomatuksi heti? Haluavatko Sinun asiakkaasi samaa? Kiireisenä aikana ravintolassa kestää oman aikansa, ennen kuin henkilökunta ehtii palvella. Jos olet uudessa ravintolassa, on joskus vaikea aavistaa kauanko kestää ennen kuin joku huomioi sinut. Käytätkö kaikki keinot henkilökunnan huomion saamiseen vai lähdetkö seuraavaan paikkaan? Me kaikki toivoisimme, että henkilökunta huomioisi jollain eleellä, että ovat… Read more »
Kevätkausi käynnistyy poikkeusoloissa – onko yrityksesi asiakaspalvelu valmis?
Keskellä sydäntalvea ei aina tule mieleen, että kohta ollaan keskellä kiivainta kevätsesonkia. Harrastajat alkavat tilata harrastuksiin liittyviä tuotteita tai lisävarusteita ja valmistautuvat kesäkauden alkamiseen hyvissä ajoin. Monet kevään sesonkia valmistelevat messut ovat peruuntuneet. Asiakkaat kuitenkin tarvitsevat palveluita ja tuotteita edelleen. Sen vuoksi palveluita käytetään ja tuotteita tilataan. Moni ala on kokenut myös merkittävää myynnin kasvua… Read more »
Strateginen asiakaskokemus
Asiakaspalvelu on jokaisen myyntiorganisaation ytimessä; mikä on haluttu palvelutaso? Ohjataanko asiakkaat verkkokauppaan, agentin palveltaviksi vai pottiin? Mitä sen jälkeen tapahtuu? Jos asiakkaalla on kysyttävää tai hän tarvitsee ostotukea, kuka yrityksessäsi vastaa? Vastaako keskistetty yleispalvelu vai asiantuntija? Säännöllisesti toistuvien, korkealaatuisten palvelukokemusten tarjoaminen ei ole mahdollista ilman teknologiaa, joka poistaa jonotuksen tai auttaa ruuhkatilanteissa sitouttamaan yhteyttä ottavan… Read more »
Varmista asiakaspalvelun laatu myös haastavien aikojen keskellä
Poikkeusoloissa asiakkaiden palvelukokemuksen laatu lisää merkitystään. Eri digikanavien liikenne on kasvanut. Monet asiakkaat ovat alkaneet tehdä ostokset täysin verkossa. Ruokatarvikkeet tilataan kotiovelle ja monet muut paketit toimitetaan postin automaatteihin. Onneksi perinteistäkin palvelua tarjotaan edelleen. Kysymyksiä silti herää tilauksiin liittyen ja niitä esitetään niin verkkokaupan asiakaspalveluun, kuin myös kivijalkamyymälöihin. Tiedusteluajankohdat ovat monesti työpäivän jälkeen tai vapaapäivinä. Miten ne… Read more »
Arvokas asiakaspalvelu – arvoisensa investointi
Asiakaspalveluun panostetaan nyt enemmän kuin koskaan. Halutaan tarjota parempaa, laadukkaampaa ja osaavampaa palvelua moninaisiin asiakkaiden tarpeisiin. Vaihtoehtoja löytyy; itsepalvelua, puhelinpalvelua, sähköpostipalvelua ja verkkolomakkeiden kautta tarjottavia palveluja – lisäksi chat, koska se on diginatiivien ylivoimainen kontakti- ja ostoskanava. Asiakaspalvelun kehittämisen neljä keskeisintä kysymystä: Mikä on yrityksesi asiakaspalvelun päätarkoitus? Onko tarkoituksena lisätä resursseja vai pyrkiä vähentää niitä?… Read more »
Rauhallista Joulua
Toivotamme asiakkaillemme, sivuillamme vierailijoille ja kaikille yhteistyökumppaneillemme Hyvää ja Rauhallista Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta 2022! God Jul och Gott Nytt År 2022! We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year 2022! Asiakaspalvelunumeromme +358 9 42427401 – luonnollisesti NTC-palvelun tukemana – vastaa juhlapyhien ja välipäivien aikaan normaalisti. NTC-tiimi, Nordic Telecom Oy
Asiakaspalvelu noussut etäkaupan keskeiseksi kilpailutekijäksi
Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien tarpeita. Pandemia on tuonut isoja muutoksia ihmisten elämään ja sitä kautta myös yleistyviin kaupankäyntitapoihin. Verkkokauppa on ottanut valtavan kehitysloikan. Tuotteiden lisäksi sieltä ostetaan myös palvelut. Moni asia muuttuu pysyvästi ja siksi kaikkien yritysten on mukauduttava, sopeuduttava ja oltava nopeita. Etätyöhön siirtyminen, etäteknologiat ja etätuki osoittavat, kuinka nopeasti asioita voidaan tehdä totutusta… Read more »