Nordic Telecom Announces the Appointment of a New Board Member

Dr. Ing. Christian Stredicke strenghtens NTC by his international experience and skills in global distribution and entrepreneurship in new digital services.Mr. Christian Stredicke has been nominated as a new member in NTC board of directors. He has been Chief Executive Officer and President of Vodia Networks since 2012. Prior to joining Vodia he was the… Read more »

OIKEA VIESTI – OIKEAAN AIKAAN

Vaikka kevät keikkuen tulevi, on Pääsiäinen aivan nurkan takana, Vappu tuossa tuokiossa ja toukokuun juhlapäivät lähestymässä. Osa kesälomajärjestelyistä starttaa jo toukokuussa, joten kesälomien muuttuvat tarpeet kannattaa miettiä juuri nyt. Asiakastiedottaminen saadaan pienin muutoksin omaa liiketoimintaa parhaiten palvelevaksi. Tämä on meilläkin mielessä, kun valmistaudumme palvelemaan teitä, hyvät asiakkaamme, erilaisten ääni- ja tekstiviestien muutosten sisältöjen osalta. Palvelumme… Read more »

Asiakkaasi kokemuksella on merkitystä

Haluatko asiakkaana tulla huomatuksi heti? Haluavatko Sinun asiakkaasi samaa? Kiireisenä aikana ravintolassa kestää oman aikansa, ennen kuin henkilökunta ehtii palvella. Jos olet uudessa ravintolassa, on joskus vaikea aavistaa kauanko kestää ennen kuin joku huomioi sinut. Käytätkö kaikki keinot henkilökunnan huomion saamiseen vai lähdetkö seuraavaan paikkaan? Me kaikki toivoisimme, että henkilökunta huomioisi jollain eleellä, että ovat… Read more »

Kevätkausi käynnistyy poikkeusoloissa – onko yrityksesi asiakaspalvelu valmis?

Keskellä sydäntalvea ei aina tule mieleen, että kohta ollaan keskellä kiivainta kevätsesonkia. Harrastajat alkavat tilata harrastuksiin liittyviä tuotteita tai lisävarusteita ja valmistautuvat kesäkauden alkamiseen hyvissä ajoin.  Monet kevään sesonkia valmistelevat messut ovat peruuntuneet. Asiakkaat kuitenkin tarvitsevat palveluita ja tuotteita edelleen. Sen vuoksi palveluita käytetään ja tuotteita tilataan. Moni ala on kokenut myös merkittävää myynnin kasvua… Read more »

Strateginen asiakaskokemus

Asiakaspalvelu on jokaisen myyntiorganisaation ytimessä; mikä on haluttu palvelutaso? Ohjataanko asiakkaat verkkokauppaan, agentin palveltaviksi vai pottiin? Mitä sen jälkeen tapahtuu? Jos asiakkaalla on kysyttävää tai hän tarvitsee ostotukea, kuka yrityksessäsi vastaa? Vastaako keskistetty yleispalvelu vai asiantuntija? Säännöllisesti toistuvien, korkealaatuisten palvelukokemusten tarjoaminen ei ole mahdollista ilman teknologiaa, joka poistaa jonotuksen tai auttaa ruuhkatilanteissa sitouttamaan yhteyttä ottavan… Read more »

Varmista asiakaspalvelun laatu myös haastavien aikojen keskellä

Poikkeusoloissa asiakkaiden palvelukokemuksen laatu lisää merkitystään. Eri digikanavien liikenne on kasvanut. Monet asiakkaat ovat alkaneet tehdä ostokset täysin verkossa. Ruokatarvikkeet tilataan kotiovelle ja monet muut paketit toimitetaan postin automaatteihin. Onneksi perinteistäkin palvelua tarjotaan edelleen. Kysymyksiä silti herää tilauksiin liittyen ja niitä esitetään niin verkkokaupan asiakaspalveluun, kuin myös kivijalkamyymälöihin. Tiedusteluajankohdat ovat monesti työpäivän jälkeen tai vapaapäivinä. Miten ne… Read more »

Arvokas asiakaspalvelu – arvoisensa investointi

Asiakaspalveluun panostetaan nyt enemmän kuin koskaan. Halutaan tarjota parempaa, laadukkaampaa ja osaavampaa palvelua moninaisiin asiakkaiden tarpeisiin. Vaihtoehtoja löytyy; itsepalvelua, puhelinpalvelua, sähköpostipalvelua ja verkkolomakkeiden kautta tarjottavia palveluja – lisäksi chat, koska se on diginatiivien ylivoimainen kontakti- ja ostoskanava. Asiakaspalvelun kehittämisen neljä keskeisintä kysymystä: Mikä on yrityksesi asiakaspalvelun päätarkoitus? Onko tarkoituksena lisätä resursseja vai pyrkiä vähentää niitä?… Read more »

Rauhallista Joulua

Toivotamme asiakkaillemme, sivuillamme vierailijoille ja kaikille yhteistyökumppaneillemme Hyvää ja Rauhallista Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta 2022! God Jul och Gott Nytt År 2022! We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year 2022! Asiakaspalvelunumeromme +358 9 42427401 – luonnollisesti NTC-palvelun tukemana – vastaa juhlapyhien ja välipäivien aikaan normaalisti. NTC-tiimi, Nordic Telecom Oy

Asiakaspalvelu noussut etäkaupan keskeiseksi kilpailutekijäksi

Digitalisaatio on muuttanut kuluttajien tarpeita. Pandemia on tuonut isoja muutoksia ihmisten elämään ja sitä kautta myös yleistyviin kaupankäyntitapoihin. Verkkokauppa on ottanut valtavan kehitysloikan. Tuotteiden lisäksi sieltä ostetaan myös palvelut. Moni asia muuttuu pysyvästi ja siksi kaikkien yritysten on mukauduttava, sopeuduttava ja oltava nopeita. Etätyöhön siirtyminen, etäteknologiat ja etätuki osoittavat, kuinka nopeasti asioita voidaan tehdä totutusta… Read more »

Parasta, paikallista ja henkilökohtaista palvelua

Ilari Vitikainen, NTC Monissa yrityksissä palvelua tarjotaan yhä useammissa kanavissa ja asiakasyhteydenottoja tulee laidasta laitaan. Asiakkaan yhteydenotot on pyrittävä hoitamaan ketterästi ja palvelukokemusta unohtamatta. Monen ison yritysten ratkaisu on keskitetty Call- tai Contact Center, joka voi olla ulkoistettu tai oman tiimin hoitama. Keskitetyn asiakaspalvelun tuki on usein korvaamatonta, mutta kuluttajan kokemus hyvästä paikallisesta asiakaspalvelusta saattaa… Read more »