Nordic Telecom - Ajankohtaista
Ajankohtaista
Näin takaisinsoittopalvelu parantaa hammaslääkäriaseman asiakaspalvelua
Nykyisessä kilpailukykyisessä liiketoimintaympäristössä erinomaisen asiakaspalvelun tarjoaminen on tärkeää jokaiselle yritykselle, myös hammaslääkäriasemille. Yksi tehokas tapa parantaa asiakaspalvelua hammaslääkäriasemilla on puhelinvaihteen hyödyntäminen ja takaisinsoittopalvelu. Tämä yhdistelmä...
Lue lisääHammaslääkäriaseman haasteet asiakkaiden yhteydenottojen hallinnassa
Hammaslääkäriasemat saavat päivittäin suuren määrän asiakasyhteydenottoja eri muodoissa. Yhteydenottoja tulee puhelimitse, sähköpostilla ja verkkosivujen kautta. Asiakasyhteydenottojen hallinta on kriittinen osa hammaslääkäriaseman toimintaa, sillä hyvä asiakaspalvelu...
Lue lisääAsiakaspalvelun tärkeys eläinlääkäreiden työssä: Takaisinsoitot apuna
Eläinlääkärin työ voi olla hyvin kiireistä ja vaativaa, sillä heidän täytyy hoitaa lemmikkieläimiä ja pitää huolta niiden terveydestä. Kuitenkin yksi tärkeä osa eläinlääkärin työtä on...
Lue lisääPuhelinvaihde ja takaisinsoitto helpottavat eläinlääkärin kiireistä arkea
Eläinlääkärin työ on vaativaa ja hektistä. Jokainen päivä tuo mukanaan uusia haasteita, kiireisiä potilaita ja huolestuneita lemmikin omistajia. Näiden kiireisten päivien aikana eläinlääkärin on tärkeää...
Lue lisääKesälomakauden tiedotteet ja aikataulumuutokset – olemme apunanne!
Arvoisa asiakas, Kesäkausi on taas käsillä ja se tuo mukanaan aikataulumuutoksia, lomakausia sekä mahdollisia muutoksia yrityksenne toiminta-aikoihin. Nyt on täydellinen aika päivittää tiedotteet ja suunnitella...
Lue lisääMuista päivittää pääsiäisen aukioloajat
Hyvä asiakkaamme, Kevään saapuessa pääsiäinen lähestyy nopeasti. On tärkeää varmistaa, että asiakkaasi saavat tiedon liiketoimintasi pääsiäisen aikataulumuutoksista. Autamme sinua päivittämään ääni- ja tekstiviestipalvelusi pääsiäisen ajaksi....
Lue lisääRauhallista Joulun aikaa
Järjestelmämme hoitaa ketterän puhelujen hallinnan myös loma-aikoina. Tämän ansiosta käyttäjämme saavat rentoutua perheiden ja ystävien parissa. Toivotammekin kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme mukavaa joulua.
Lue lisääOikea viesti – oikeaan aikaan
Vaikka kevät keikkuen tulevi, on Pääsiäinen aivan nurkan takana, Vappu tuossa tuokiossa ja toukokuun juhlapäivät lähestymässä. Osa kesälomajärjestelyistä starttaa jo toukokuussa, joten kesälomien muuttuvat tarpeet...
Lue lisääAsiakkaasi kokemuksella on merkitystä
Haluatko asiakkaana tulla huomatuksi heti? Haluavatko Sinun asiakkaasi samaa? Kiireisenä aikana ravintolassa kestää oman aikansa, ennen kuin henkilökunta ehtii palvella. Jos olet uudessa ravintolassa, on...
Lue lisääKevätkausi käynnistyy poikkeusoloissa – onko yrityksesi asiakaspalvelu valmis?
Keskellä sydäntalvea ei aina tule mieleen, että kohta ollaan keskellä kiivainta kevätsesonkia. Harrastajat alkavat tilata harrastuksiin liittyviä tuotteita tai lisävarusteita ja valmistautuvat kesäkauden alkamiseen hyvissä...
Lue lisää