Nordic Telecom - Ajankohtaista
Ajankohtaista
Tehosta asiakasviestintää WhatsApp Business -kanavalla!
Hyvä asiakkaamme, olemme tuomassa palveluumme uuden, helppokäyttöisen WhatsApp-kanavan, jonka avulla yrityksesi voi ottaa WhatsApp Business -kanavan käyttöön vaivattomasti. Tämä palvelu on käyttöönotettavissa Q4/2024, ja se...
Lue lisääAntti Sulkakoski nimitetty Nordic Telecomin johtoon
Nordic Telecom Oy:n hallitus on nimittänyt Antti Sulkakosken yhtiön väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi 1.4.2024 alkaen. Rauno Toivonen ei jatka enää yhtiömme palveluksessa. Järjestämme varsinaisen yhtiökokouksen vielä toukokuun...
Lue lisääWhatsApp helpottaa ja tehostaa eläinlääkäriaseman asiakaspalvelua
Eläinlääkäriasemat ovat keskeisessä roolissa lemmikkien terveyden ja hyvinvoinnin ylläpitämisessä. Ne ovat paikkoja, joihin eläinomistajat kääntyvät neuvojen ja hoidon tarpeessa. Asiakkaiden tavoittaminen ja heidän tarpeidensa hallitseminen...
Lue lisääNäin takaisinsoittopalvelu parantaa hammaslääkäriaseman asiakaspalvelua
Nykyisessä kilpailukykyisessä liiketoimintaympäristössä erinomaisen asiakaspalvelun tarjoaminen on tärkeää jokaiselle yritykselle, myös hammaslääkäriasemille. Yksi tehokas tapa parantaa asiakaspalvelua hammaslääkäriasemilla on puhelinvaihteen hyödyntäminen ja takaisinsoittopalvelu. Tämä yhdistelmä...
Lue lisääHammaslääkäriaseman haasteet asiakkaiden yhteydenottojen hallinnassa
Hammaslääkäriasemat saavat päivittäin suuren määrän asiakasyhteydenottoja eri muodoissa. Yhteydenottoja tulee puhelimitse, sähköpostilla ja verkkosivujen kautta. Asiakasyhteydenottojen hallinta on kriittinen osa hammaslääkäriaseman toimintaa, sillä hyvä asiakaspalvelu...
Lue lisääAsiakaspalvelun tärkeys eläinlääkäreiden työssä: Takaisinsoitot apuna
Eläinlääkärin työ voi olla hyvin kiireistä ja vaativaa, sillä heidän täytyy hoitaa lemmikkieläimiä ja pitää huolta niiden terveydestä. Kuitenkin yksi tärkeä osa eläinlääkärin työtä on...
Lue lisääPuhelinvaihde ja takaisinsoitto helpottavat eläinlääkärin kiireistä arkea
Eläinlääkärin työ on vaativaa ja hektistä. Jokainen päivä tuo mukanaan uusia haasteita, kiireisiä potilaita ja huolestuneita lemmikin omistajia. Näiden kiireisten päivien aikana eläinlääkärin on tärkeää...
Lue lisääKesälomakauden tiedotteet ja aikataulumuutokset – olemme apunanne!
Arvoisa asiakas, Kesäkausi on taas käsillä ja se tuo mukanaan aikataulumuutoksia, lomakausia sekä mahdollisia muutoksia yrityksenne toiminta-aikoihin. Nyt on täydellinen aika päivittää tiedotteet ja suunnitella...
Lue lisääMuista päivittää pääsiäisen aukioloajat
Hyvä asiakkaamme, Kevään saapuessa pääsiäinen lähestyy nopeasti. On tärkeää varmistaa, että asiakkaasi saavat tiedon liiketoimintasi pääsiäisen aikataulumuutoksista. Autamme sinua päivittämään ääni- ja tekstiviestipalvelusi pääsiäisen ajaksi....
Lue lisääRauhallista Joulun aikaa
Järjestelmämme hoitaa ketterän puhelujen hallinnan myös loma-aikoina. Tämän ansiosta käyttäjämme saavat rentoutua perheiden ja ystävien parissa. Toivotammekin kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme mukavaa joulua.
Lue lisää