NTC Fiksu vaihdepalvelu
Puhelinvaihteen avulla helpompaa yrittäjän arkea
Fiksu puhelinvaihde helpottaa arkeasi monella tapaa. Ohjaa asiakkaiden puheluita, automatisoi asiakaspalvelua sekä mittaa kattavasti tuloksia. Palvelu on helppokäyttöinen ja kustannustehokas.
Jo 500 000 yritysliittymää palvelun piirissä
Fiksu vaihdepalvelulla ohjaat puhelut oikeille henkilöille vaivattomasti, eikä asiakkaasi turhaudu odotellessa. Palvelulla säästät työntekijöidesi aikaa ja asiakkaidesi hermoja.
Paranna asiakaspalvelua
- Nopeampi ja parempi asiakaspalvelu
- Töiden organisointi helpottuu ja kustannukset pienenevät
- Kehitä asiakaskokemusta raporttien avulla
Lisää myyntiä
- Kiinnostunut asiakas saa vastauksen heti
- Yhdistä palvelu CRM:n kanssa
- Nauhoita puhelut ja muista mitä sovittiin
Mikä erottaa Fiksun vaihdepalvelun muista?
Vapaa operaattorista
Et ole kiinni operaattorissa. Voit vaihtaa huoletta puhelinoperaattoriasi eikä se vaikuta palvelun toimintaan.
Mobiilivaihde
Puhelinvaihdetta voi käyttää selaimen lisäksi mobiilisovelluksella ja tabletilla. Palvelu toimii missä vain ja kulkee aina työntekijöidesi mukana.
Raportointi
Raportointi- ja analyysityökalulla yrityksen johto saa kokonaiskuvan asiakaspalvelun tasosta. Voit seurata esim. jonotusaikoja ja puheluiden pituuksia.
Yhdistä CRM:n kanssa
Voit yhdistää palvelun suosittuihin CRM:iin, kuten HubSpotiin, Zohoon ja Salesforceen.
Helppo hallita itse
Hallitse itse palvelumuutoksia poikkeusaukioloaikoina ääni- ja sms-tiedotteilla. Aikaohjaukset voi tehdä ennakkoon silloin, kun sinulle sopii.
Fiksu vaihdepalvelun ominaisuudet
- Määritä milloin haluat vastaanottaa puheluita. Tee itse palvelumuutoksia sesonki- tai poikkeusaukioloaikoina.
- Ohjaa puheluita vuorovaikutteisella äänivalikolla (IVR).
- Saapuvat puhelut kiertävät soittoringissä, kunnes joku vastaa ja soittaja yhdistetään. Muokkaa oma rinkistrategia.
- Siirrä puhelu vapaana olevalle kollegalle.
- Nauhoita puhelu napin painalluksella.
- Chatin avulla kysyt nopeasti neuvoa kollegalta. Kaikki tieto on tallessa pilvessä.
- Seuraa asiakaspalvelun tasoa raportointityökalulla.
- Edullinen hinnoittelu alk. xxx
CASE
Näin Stadium tehosti toimintaansa
Stadiumilla oli aikaisemmin käytössä useita päällekkäisiä teleratkaisuja. Puheluiden hinnat olivat kalliita myymälöiden välillä ja lisäksi uusien myymälöiden teleratkaisujen asennustyöt toivat yllättäviä kuluja. Kaiken kaikkiaan teleliikennekustannukset olivat mittavat käyttömäärään nähden.
NTC:n palvelulla Stadiumin kaikki toimipisteet liitettiin yhdeksi kokonaisuudeksi. Muutoksen jälkeen puheluiden hallinnointi helpottui ja kustannukset pienenivät huomattavasti. Reitityksen ansiosta asiakkaat yhdistetään nopeasti joko myyjän tai asiantuntijan juttusille.
“Nordic TeleComin ratkaisun avulla pääsimme eroon päällekkäisistä kustannuksista sekä pystymme tarkkaan budjetoimaan uusien myymälöiden liittämisen järjestelmään. Ratkaisu mahdollistaa myös haluamamme toiminnallisuudet, jotka tehostavat työaikaamme.“
Kokeile palvelua ilmaiseksi 1kk ajan
Olemme vakuuttuneita siitä, että palvelumme helpottaa ja parantaa myös sinun yrityksesi arkea. Tarjoamme ilmaisen 1 kuukauden kokeilun. Ota yhteyttä jo tänään!