Nordic TeleCom yrityksen idea on, että asiakkailla ei ole aikaa jonottaa saadakseen palvelua.
Nordic Telecom Oy perustettiin vuonna 2009. Aloitimme kokeilemalla ja kehittämällä erilaisia asiakaskontaktien seurantaan liittyviä konsepteja. Toimintamme vakiintui nykymuotoisena vuonna 2012 kahden miehen yrityksenä.
Iso idea oli, että asiakkailla ei ole aikaa jonottaa saadakseen palvelua. Aluksi vastaamattomien puhelujen numerot lähetettiin asiakasyrityksille sähköpostilla. Asiakkaidemme toiveiden perusteella kehitettiin kuitenkin nopeasti web-portaali, josta vastaamattomat puhelut löytyivät yhdellä silmäyksellä. Nyt palvelua on kehitetty avustamaan myös muita kontaktointikanavien vaihtoehtoja, kuten sähköposteja, web-lomakkeita ja jopa chat -viestejä.
Kansainvälinen liiketoiminta käynnistyi jo seuraavana vuonna naapurimaamme Viron avauksella. Tällä hetkellä myös Espanjassa käytetään Suomessa kehitettyä ratkaisuamme.
Kasvatamme yritysten arvoa
Asiakasyrityksemme kasvattavat arvoaan tarjoamalla paremman asiakaspalvelukokemuksen. Yritykset saavat paremmin haltuunsa ruuhkahuiput ja varmistavat, että kaikki asiakkaat saavat asiantuntevaa palvelua. Raporttien avulla voidaan selvittää mm. toiminnan kaupallisuuden lisääntyminen. Asiakaspalvelu tehostuu ja asiakastyytyväisyys lisääntyy, jolloin lisämyyntimahdollisuudet edelleen moninkertaistuvat. Palautteen perusteella asiakkaamme ovat parantaneet asiakastyytyväisyyttään ja lisänneet myyntiään palvelun käytön myötä. Kyseessä on todellinen suomalainen palveluinnovaatio.
Fiksut ratkaisut muokkaavat tulevaisuutta
Viiden vuoden aikana asiakasmäärämme on kasvanut ja meitä on jo kymmenkunta henkeä helpottamassa asiakkaidemme tavoitettavuutta ja varmistamassa parempaa palvelua.
Maailma muuttuu yhä enemmän palveluyhteiskunnaksi ja asiakaskokemuksen arvo on entistä kallisarvoisempaa. Uskomme fiksujen ratkaisujen muokkaavan asiakaspalvelutyötä tehokkaammaksi sekä asiakkaita joustavammin palvelevaksi. Nykyisessä palveluyhteiskunnassa ihmiset vaativat entistä asiantuntevampaa palvelua.
Tekoäly parantaa käyttäjäkokemusta ja avaa paljon uusia mahdollisuuksia entistä parempaan asiakaskokemukseen. Niin asiakaspalvelussa työskentelevät kuin asiakaspalvelussa asioivat hyötyvät uusista työtavoista. Kilpailukyvyn parantaminen lähtee aina kehittyneemmästä asiakastyöstä – siis siitä palvelusta, jota päivittäin kasvavalle asiakasmäärällemme varmistamme.
Ota yhteyttä jo tänään ja helpota yrityksesi arkea!
Kerromme mielellämme lisää palveluratkaisuistamme. Teemme maksuttoman kartoituksen miten paljon lisämyyntiä palvelumme voisi yrityksellesi tehdä.