NTC Smart Channels

Monikanavainen asiakaspalvelu kokoaa kaikki yhteydenotot

Ilman nykyaikaista työkalua asiakaspalvelun on vaikea pitää kaikki langat käsissä. Smart Channels kokoaa kaikki yhteydenotot yhteen näkymään koko tiimin nähtäväksi. Automaation avulla vähennät manuaalista työtä ja parannat asiakaskokemusta.

Älä menetä soittavia asiakkaita

Soittava asiakas haluaa palvelua heti. Jos puheluun ei ehditä vastata, kääntyy asiakas suurella todennäköisyydellä kilpailijan puoleen. Palvelumme avulla soittava asiakas kuulee ääniviestin ja saa heti automaattisen kuittauksen tekstiviestillä. Näin asiakas tietää, että hänelle palataan asiaan pian.

Digitaalinen asiakaspalvelu

Mobiilisovelluksen avulla NTC Smart Channels kulkee aina työntekijöidesi mukana ja sitä voi käyttää mistä tahansa. Smart Channels sopii erinomaisesti isoihin myymälöihin ja kiireisille klinikoille – kaikkialle, missä työntekijät eivät ehdi istua koneen edessä koko päivää.

NTC Smart Channels ominaisuudet

NTC Smart Channels tarjoaa lukuisia ominaisuuksia, joiden avulla tehostat omaa työtäsi ja teet samalla laadukasta asiakaspalvelua.

Palvelusta sanottua

Asiakaspalvelumme ruuhkautuu helposti asiakkaiden tavoitellessa meitä usean eri kanavan kautta. Tähän löysimme ratkaisun NTC:n Smart Channel:stä. Yhdessä selainkäyttöliittymässä on helposti ja nopeasti hallittavissa web-lomakkeet ja sähköpostit, joihin vastus onnistuu sujuvasti viestiketju-mallisesti. NTC:n palvelu takaa, että jokaiseen ohivuotavaan puheluun voidaan soittaa takaisin ja lähettää tekstiviesti tarvittaessa.

ST-Huolto / First Stop Linnainmaa

Kokeile palvelua ilmaiseksi 1kk ajan

Olemme vakuuttuneita siitä, että palvelumme helpottaa ja parantaa myös sinun yrityksesi arkea. Tarjoamme ilmaisen 1 kuukauden kokeilun. Ota yhteyttä jo tänään! 

Scroll to Top