Nordic Telecom on allekirjoittanut kesäkuussa yhteistyösopimuksen First Stop ketjun kanssa Suomessa. ”Olemme erittäin iloisia, että kansainvälisesti merkittävä rengasketju on ottanut käyttöönsä asiakkaan palvelukokemusta parantavan palvelun ensimmäisenä juuri Suomessa” kertoo toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen Nordic Telecomista.
”Haluamme varmistaa, että ketjumme kauppiailla on paras mahdollinen työkalupakki myös asiakaspalvelunsa kehittämiseen. Uskomme, että palvelun laatu, ajoitus ja asiakastyytyväisyys nousevat uudelle tasolle puhelunhallintajärjestelmän käyttöönoton myötä” toteaa liiketoimintajohtaja Yrjö Pärssinen First Stop Suomi -ketjusta.
Lisätiedot:
Liiketoimintajohtaja Yrjö Pärssinen, First Stop Suomi p. 0207 936 214
Myyntijohtaja Ilari Vitikainen, Nordic Telecom p. 044 7474116
First Stop on rengasalan yrittäjistä koostuva ketju. Ketjun on perustanut Eurooppaan maailman suurin rengas-ja kumivalmistaja Bridgestone vuonna 1994. Ketjumyymälöitä on Euroopassa lähes 2000 kpl.
Suomessa First Stop ketjuliiketoiminta käynnistyi vuonna 1998. Yrittäjävetoisia myymälöitä on 56 kpl. First Stop myymälät myyvät Bridgestonen, Firestonen ja Dayton rengasmerkkien lisäksi myös muita tunnettuja rengasmerkkejä. Ketju on kasvanut voimakkaasti myös autojen huolto-ja korjaamotoimintaan. Tällä hetkellä yli puolet ketjun yrittäjistä tarjoaa omilla paikkakunnillaan myös auton huoltoon liittyviä palveluita.
Nordic Telecom tuottaa asiakkailleen räätälöitävää puheluiden hallintapalvelua, joka auttaa poimimaan vastaamattomat puhelut. Palvelu on suomalainen palveluinnovaatio palvelun tarjoajan ja asiakkaan välissä. Puhelinliikennettä voidaan seurata, analysoida ja mitata. Palvelun avulla poistetaan jonottaminen ja menetettyjen puheluiden sijasta voidaan aikaansaada lisämyyntiä. Pilvipalveluna tarjottava palvelu on teknologia-, alusta- ja operaattoririippumaton ja se integroidaan asiakkaan omaan puhelinjärjestelmään.