Nordic Telecom oli mukana First Stop- ketjun järjestämillä ostopäivillä Hämeenlinnan Aulangolla 12.1.2018. Tapahtuman järjesti Suomen First Stop ketjuorganisaatio ja mukana oli suurin osa ketjun jäsenyrityksistä ympäri Suomen. Ostopäivillä esiintyivät ketjun yhteistyökumppanit Suomessa. Nordic Telecom aloitti yhteistyön First Stop ketjun kanssa kesäkuussa 2017.
Nordic Telecom kehittää ja tuottaa asiakkailleen räätälöitävää puheluiden hallintapalvelua, joka auttaa poimimaan vastaamattomat puhelut.
Palvelu on suomalainen palveluinnovaatio. Se on puuttuva linkki palvelun tarjoajan ja asiakkaan välissä. Puhelinliikennettä voidaan seurata, analysoida ja mitata.
Palvelun avulla poistetaan jonottaminen ja menetettyjen puheluiden sijasta voidaan aikaansaada lisämyyntiä. Pilvipalveluna tarjottava palvelu on teknologia-, alusta- ja operaattoririippumaton ja se integroidaan asiakkaan omaan puhelinjärjestelmään ilman monimutkaisia toimenpiteitä.
Nordic Telecom tarjoaa First Stop ketjun yrittäjille toimivan ratkaisun puhelinliikenteen hoitoon ja kattavat raportointipalvelut, jolla yrittäjät voivat edelleen kehittää asiakaspalveluaan ympäri vuoden. Ratkaisu räätälöidään yrittäjäkohtaisesti yrityksen tarpeen mukaan. Palveluprosessia hiotaan kokemusten perusteella ja näin varmistetaan laadukas asiakaspalvelu mm. syksyn ja kevään rengassesongeissa.
Ostopäivillä Nordic Telecomin ratkaisu herätti laajasti mielenkiintoa. Syksyn sesongin aikana palveluratkaisulla saatiin erinomaiset tulokset pilottidiilerien kokeilussa. Kevään sesonkia valmistellaan jo monen uuden kauppiaan kanssa. Yrittäjät saavat lisävahvistuksen asiakaspalveluunsa NTC:n ratkaisulla. Palvelu toimii 24/7 väsymättömänä apulaisena.