Yrityksillä ja yhteisöillä on nyt entistä suurempi tarve seurata yhtäaikaisesti useampaa eri kontaktointikanavaa, koska kilpailutilanne muuttaa asiakaspalvelun merkitystä. Asiakaspalvelun on tärkeää reagoida ketterästi asiakkaiden palvelupyyntöihin, viestit saattavat jäädä irrallisiksi tai täysin hoitamatta. Tarve hoitaa palvelua monessa yhdenaikaisessa kanavassa (puhelut, sähköpostit ja web -lomakkeet) on yleistymässä.
NTC on kehittänyt ratkaisun palvelemaan useammasta kanavasta tulevien viestien vastaanottoa, hoitamista ja seurantaa. Jos asiakas soittaa, eikä puheluun vastata, poimii järjestelmä vastaamattomat puhelut jatkokäsittelyyn. Jos kyseessä on sähköposti tai web-lomake, sekin poimitaan samaan käsittelyyn. Tämä helpottaa asiakkaiden palvelua, sillä yksi yhteydenotto riittää. Sujuvampi palvelu on parantanut asiakaskokemusta sekä lisännyt käyttäjäyritystemme myyntiä.
Käyttäjäyrityksemme asiantuntijoiden työskentely on sujuvampaa, kun kaikki yhteydenotot löytyvät samasta näkymästä (käyttöliittymä, portaali). Samalla saadaan kattavat raportit liiketoimintansa kehittämistä ja palvelun laadunvarmistusta varten.
Pilotoimme palvelua testiasiakkaidemme kanssa, koska käyttäjien kokemukset ovat olennainen osa lopullista ratkaisua. Monikanavainen palvelu, ”kanavakaappari”, on tarkoitus lanseerata laajempaan käyttöön ensi vuoden alkupuolella. Kiinnostuneet voivat jättää yhteydenottopyynnön osoitteeseen myynti@nordictelecom.fi