Nordic Telecom Oy ja Örum Oy Ab ovat tehneet sopimuksen NTC:n palvelujen myynnistä. Sopimuksen mukaan Örum Oy Ab lähtee jälleenmyymään Nordic Telecomin palvelua eli Smart Callback Solution -ratkaisua Suomen markkinoilla. Maaliskuun alussa tehty sopimus tuo NTC:n myyntiin hyvän lisäpanostuksen, sillä Örumilla on Suomessa noin 80 kenttämyyjää.
Örum Oy Ab on merkittävä moottoriajoneuvojen varaosien ja lisävarusteiden kokonaispalvelun tuottaja Suomessa. 90 vuotta toimineen yhtiön nykyinen liiketoiminta perustuu asiakaskonsepteihin, luotettavaan logistiikkaan, korkealaatuisiin tuotteisiin sekä ammattitaitoiseen henkilöstöön. Örum palvelee vapaita jälkimarkkinoita auton varaosissa. Hyötyajoneuvopuolella keskeinen asiakasryhmä on kotimainen perävaunu- ja muu ajoneuvoteollisuus. Örumin edustamia tuotteita myyvät hyvin varustetut auto- ja varaosaliikkeet ympäri Suomen.
Nordic Telecomin takaisinsoittosovellus, Smart Callback Solution, on ollut Örumissa käytössä jo muutaman vuoden ja jo nyt se on lisännyt heidän omaa liikevaihtoaan. Nyt NTC:n palvelut tulevat myös osaksi Örumin omille asiakkailleen tarjoamaa tuotevalikoimaa, kertoo NTC:n toimitusjohtaja Jarkko Ruuskanen.