Onko yrityksen asiakaskontaktien hallinta teillä kunnossa?
Kyllä!
Kuinka olette hoitaneet sen?
Meillä on keskushallinnossa Contact Center.
Onko teillä myös myymälöissänne Contact Center?
Ei……
Kuinka yleensä asiakasyhteydenotot hoidetaan myymälöissä?
……. tuota …
Yllä oleva keskustelu on tullut tutuksi asiakasyritysten kanssa. Poikkeavat viime ajat ovat muuttaneet asiakkaiden osto- ja yhteydenottokäyttäytymistä. Yhä useammin ei ensimmäiseksi mennä myymälään katselemaan vaan otetaan yhteyttä muita kanavia pitkin. Puhelimen ja sähköpostin käyttö on yleistynyt. Moni paikallinen myymälä ei ehdi kaikkiin yhteydenottoihin vastaamaan ja esimerkiksi ilman toimivaa takaisinsoitto järjestelmää on asiakas useasti menetetty asiakas tai tyytymätön asiakas.
NTC tarjoaa monipuolisen ja helppokäyttöisen ratkaisun asiakaskontaktien hallintaan. Contact Center ei ole oikea tai kustannustehokas ratkaisu. NTC Smarts Channels tuo apua myös noille unohdetuille ”kivijalkamyymälöille” nopeasti ja vaivattomasti. Palautteen mukaan käytön oppiminen on erittäin helppoa myös organisaatiossa, joissa on paljon henkilöstön vaihtuvuutta.
Jokainen asiakas on tärkeä asiakas.
#asiakaspalvelu #puuttuvapalanen