Poikkeusoloissa asiakkaiden palvelukokemuksen laatu lisää merkitystään. Eri digikanavien liikenne on kasvanut. Monet asiakkaat ovat alkaneet tehdä ostokset täysin verkossa. Ruokatarvikkeet tilataan kotiovelle ja monet muut paketit toimitetaan postin automaatteihin. Onneksi perinteistäkin palvelua tarjotaan edelleen. Kysymyksiä silti herää tilauksiin liittyen ja niitä esitetään niin verkkokaupan asiakaspalveluun, kuin myös kivijalkamyymälöihin. Tiedusteluajankohdat ovat monesti työpäivän jälkeen tai vapaapäivinä. Miten ne hoidetaan?
Resurssit asiakkaiden kontaktien hoitoon saattavat olla muuttuvissa tilanteissa hyvinkin rajalliset. On poissaoloja karanteenien vuoksi ja voi olla, että resurssitarpeet muuttuvat päivästä päivään. Voi syntyä poikkeusaukioloaikoja aivan muutaman tunnin varoituksella. Silti pitäisi pystyä reagoimaan nopeasti jokaisen kontaktoivan asiakkaan yhteydenottoon 24/7 ja tarjoamaan hänelle paras mahdollinen palvelu. Se on käyntikortti, joka erottuu kilpailutilanteessa.
Haastavat tilanteet asiakaspalvelussa on ratkaistavissa nopeasti ja ketterästi ja siinä voimme auttaa. Tilaa sitoumuksetta ilmainen kartoitus, joka voi avata reitin oman asiakaspalvelusi helposti toteutettavalle kehittämispolulle! www.nordictelecom.fi