Asiakkaasi kokemuksella on merkitystä

Haluatko asiakkaana tulla huomatuksi heti? Haluavatko Sinun asiakkaasi samaa?

Kiireisenä aikana ravintolassa kestää oman aikansa, ennen kuin henkilökunta ehtii palvella. Jos olet uudessa ravintolassa, on joskus vaikea aavistaa kauanko kestää ennen kuin joku huomioi sinut. Käytätkö kaikki keinot henkilökunnan huomion saamiseen vai lähdetkö seuraavaan paikkaan? Me kaikki toivoisimme, että henkilökunta huomioisi jollain eleellä, että ovat huomanneet meidät. Silloin voi odottaa rauhassa omakohtaista palvelua.

Niin – tilanteita on monenlaisia…

WC pönttö tukossa perjantai alkuillasta. Soitto huoltoyhtiöön, joka lupaa välittää tiedon ongelmasta putkiliikkeen päivystävälle putkimiehelle. Odotat kaksi tuntia ja mietit, onkohan päivystävälle putkimiehelle mennyt tilaus. On ihan pakko soittaa takaisin huoltoyhtiöön ja tiedustella onko asia hoidossa.

Me kaikki toivoisimme, että saisimme tiedon taikka tekstiviestin, että putkimies on tulossa ja asiaa hoidetaan. Kuka tahansa asiakas haluaa, että hänet huomioidaan ja hän saa tiedon, että hänen asiaansa hoidetaan. Eikö niin?

Haluavatko oman yrityksesi asiakkaasi samaa? Kykenetkö huomioimaan asiakkaasi tarpeet odotusten tasolla?

NTC:n palvelu auttaa huomioimaan asiakkaan yhteydenoton nopeasti ruuhka-aikoina ja aukioloaikojen ulkopuolella.
Miksi et antaisi asiakkaillesi VIP palvelua?