Kevätkausi käynnistyy poikkeusoloissa – onko yrityksesi asiakaspalvelu valmis?

Keskellä sydäntalvea ei aina tule mieleen, että kohta ollaan keskellä kiivainta kevätsesonkia. Harrastajat alkavat tilata harrastuksiin liittyviä tuotteita tai lisävarusteita ja valmistautuvat kesäkauden alkamiseen hyvissä ajoin. 

Monet kevään sesonkia valmistelevat messut ovat peruuntuneet. Asiakkaat kuitenkin tarvitsevat palveluita ja tuotteita edelleen. Sen vuoksi palveluita käytetään ja tuotteita tilataan. Moni ala on kokenut myös merkittävää myynnin kasvua poikkeuksellisen tilanteen vuoksi. Samalla osto- ja kontaktointikanavat ovat pysyvästi muuttuneet.

Osa aloista on parhaillaan sesongin keskellä ja asiakkaiden kontaktimäärät vaihtelevat. Miten varautua yllättäviin ruuhkiin ja asiakkaiden yhteydenottoihin eri vuorokauden aikoina eri digikanavissa? Mitä, jos asiakaspalvelussa ei olekaan huomenna koko porukka paikalla?

Asiakaspalveluun saa helposti väsymättömän lisäresurssin tukemaan käytössä olevia asiakaspalveluratkaisuja. Voit varmistaa, että asiakas tulee huomioitua 24/7 ja ajoittain vajavaisetkin asiakaspalveluresurssit saadaan toimimaan tehokkaasti. Tällä tavoin voidaan varmistaa, että jokainen asiakas tulee palveltua.

Ota meihin yhteyttä – varmistetaan teidänkin asiakkaillenne paras mahdollinen asiakaspalvelu eri digitaalisissa kontaktointikanavissa.

Jaa artikkeli:

Ota yhteyttä jo tänään ja helpota yrityksesi arkea!

Kerromme mielellämme lisää palveluratkaisuistamme. Teemme maksuttoman kartoituksen miten paljon lisämyyntiä palvelumme voisi yrityksellesi tehdä.

Scroll to Top