Black Friday liikuttaa asiakkaita

Käynnissä oleva Black Friday -kampanjointi luo odotettua vilskettä. Vipinää syntyy kivijalan lisäksi myös verkkokauppaan – 24/7. Verkkokaupan asiakas saattaa tarvita ostoksiinsa tukea – mutta pysyykö asiakaspalvelu ketteränä lisääntyvien yhteydenottojen pyörityksessä? Miten hoidat kasvavat asiakasmäärät? Entä miten palvelu hoituu aukioloaikojen ulkopuolella tai viikonloppuisin?

Jokainen hoitamaton yhteydenotto on yritykselle kallis. Hinta koostuu paitsi potentiaalisesti menetetystä kaupasta, myös asiakkaan palvelukokemuksesta ja menetetyistä markkinointi-panostuksista. Jos vielä useampi hoitaa samaa tehtävää, tehdään päällekkäistä työtä, joka voi olla asiakkaalle jopa rasitus.

Asiakkaat ottavat yhteyttä puhelimen lisäksi myös chatissä, verkkolomakkeilla tai lähettämällä sähköpostia. Yhteyttä otetaan yleensä silloin, kun on aikaa hoitaa omia asioita – eli ruokatauolla tai perinteisen työajan ulkopuolella. Silloin tavoitellun yrityksen asiakaspalvelukin saattaa olla tauolla tai kiinni, joten tarvitaan hyviä työkaluja palvelukokemuksen pelastamiseksi.

Automaatioratkaisut auttavat priorisoimaan, erottelemaan eri viestejä ja helpottamaan resurssointia. Asiakaskin huojentuu ymmärrettyään, miten hänelle tärkeä asia etenee.

Jo muutama tyytyväinen asiakas varmistaa parempia myyntituloksia kuin perinteiset massamarkkinoinnin investoinnit printti-, verkko- tai sosiaalisen median kanaviin. Mieti, millainen kerroinvaikutus syntyisi, kun kaikki asiakkaat pystyttäisiin hoitamaan paremmin ja nopeammin? www.nordictelecom.fi  
#blackfriday

Jaa artikkeli:

Ota yhteyttä jo tänään ja helpota yrityksesi arkea!

Kerromme mielellämme lisää palveluratkaisuistamme. Teemme maksuttoman kartoituksen miten paljon lisämyyntiä palvelumme voisi yrityksellesi tehdä.

Scroll to Top