Ihmiset viihtyvät pimenevinä syysiltoina entistä enemmän kotosalla ja siellä halutaan myös viihtyä. Poikkeusajat ovat myös saaneet ihmiset panostamaan vapaa-aikaan ja harrastuksiin entistä enemmän. Oman elämän luksusta ostetaan nyt ennätystahtia.
Lähestyvä Black Week ja Joulusesonki saavat asiakkaat liikkeelle ja ostoksille. Kiireinen työ ja arkiset askareet aikaansaavat sen, että yhä useampi shoppailee verkkokaupassa ja ottaa yhteyttä myymälöihin myös iltaisin.
Monissa myymälöissä on rajallinen määrä resursseja hoitaa asiakkaiden kontaktit, joita tulee yhä useammasta kanavasta ja usein vieläpä samaan aikaan. Tutulle myyjälle soitetaan mielellään, koska häneltä saatiin viimeksikin hyvää palvelua.
Jokainen asiakas ottaa yhteyttä hyvästä syystä. On tärkeää varmistaa, että hän saa palvelua ja hyvän asiakaskokemuksen olipa sitten kyseessä sohvan tai auton osto tai vaikkapa tärkeä kysymys ostopäätöksen tueksi. Miten siis varmistaa, että kaikki asiakkaat voidaan palvella laadukkaasti?
Kiireen keskellä ei ehdi opastaa monimutkaisia systeemejä asiakaspalveluun. Myös kiireapulaisten täytyy ketterästi omaksua käytössä olevat asiakaspalvelun työkalut.
NTC ratkaisulla voit muuttaa asiakasviestintääsi luottamusta herättäväksi, sitouttaa asiakkaita ja kasvattaa liikevaihtoasi. Vastaamattomat kontaktiyritykset hoituvat sujuvasti. Palvelumme tarjoaa ainutlaatuiset ja helppokäyttöiset työkalut yhteydenottojen käsittelyyn. Palvelu toimii puheluiden ja myös sähköpostin ja verkkolomakkeiden siepparina ja vielä helposti uudella tasolla. Ratkaisu on operaattori ja laitteistoriippumaton ja helposti käyttöönotettavissa. Kevyimmillään saat sen ladattua älypuhelimiin tai tabletteihin jokaiselle asiakaspalvelun ammattilaiselle.
Piristetäänkö joulumyyntiä parantamalla yrityksesi asiakaspalvelukokemusta? Ota meihin yhteyttä niin räätälöidään teille sopiva ratkaisu ja varmistetaan, että jokaisen asiakkaasi kontakti on rekisteröity. Toimimalla nopeasti, ehdit varmistaa paremman palvelun vielä tulevaan sesonkiisi!
Ilari Vitikainen, Myyntijohtaja, Nordic Telecom
NTC palvelukokonaisuus on suomalainen innovaatio, joka on kehitetty yhteistyössä eri toimialojen asiakkaidemme kanssa.